Was heel fijn!
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
BartVB schreef:Gezien de statistieken heb ik de functie uitgezet en heb daarna af zitten wachten op reactiesEn het duurde best een hele tijd (16 uur oid) voor er een topic over verscheen op FZ
Het lijkt er dus op dat de groep die de functie echt gebruikt maar heel erg klein is.
kaj schreef:Maarre: als die functie zo weinig gebruikt wordt (wat ik me overigens niet kan voorstellen) dan kan het toch ook niet zoveel belasting voor de server betekenen?
BartVB schreef:In dit geval lijkt het een redelijk kleine club gebruikers en er zijn behoorlijk wat alternatieven. Als jullie echter ideeen hebben hoe we het wisselen tussen forums makkelijker kunnen maken dan hoor ik het graag.
BartVB schreef:@Nouks:Nou ja, als er iets wordt aangepast dat mensen regelmatig gebruiken dan staat er binnen 5 minuten iets op Forumzaken. In dit geval is de functie op maandag rond een uur of 10 uitgezet en duurde het tot 2 uur 's middags de volgende dag tot iemand er een topic over opende. Dat is natuurlijk geen harde wetenschap maar geeft wel aan dat de functie niet compleet onmisbaar is