ik zie heel veel avatars niet, behalve die van mij hahahahahawel vreemd ook bij mijn topic lijstje, zie ik iconen anders?
Dribbel schreef:upendo schreef:Baaarrrtt!We zitten weer in de prehistorieeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! Dat heet retro Nee, dat was de aprilgrap van 2 jaar geleden
Ik moet zeggen, het is apart Bart moet ook niet gaan lopen rommelen na een dag Efteling, dat het daar spookt is al genoeg volgens mij
Ik zie alleen nog maar tekst, en meer zie ik niet.. ..Zal denk iets met de server zijn, of ze zijn met het forum bezig..
Bokt is inderdaad wit. Sommige avatars doen het en sommige niet. Smileys doen het wel hier. En ik gebruik chrome.
Ik geloof toch dat er echt wat is, ik heb precies hetzelfde dus ben even gaan zoeken op FZ.Dit bokt helemaal niet fijn! Ben zo weer weg denk ik, hoop dat het morgen over is
Peerke_ schreef:Haha, Bart komt thuis uit de Efteling en brengt meteen bokt van streek Misschien heeft hij ideeën op gedaan in de Efteling?
Marit_Dalfi schreef:Bokt is inderdaad wit. Sommige avatars doen het en sommige niet. Smileys doen het wel hier. En ik gebruik chrome.Tja ik ook.. maar toch niks hier
Mijn avatar doet het nog wel.. De rest is bijna allemaal weg.. Ik zocht net iemand (bij Leden) en de websites achter die namen doen het ook niet, of in ieder geval staat er een kruisje.
Nextdomino schreef:Peerke_ schreef:Haha, Bart komt thuis uit de Efteling en brengt meteen bokt van streek Misschien heeft hij ideeën op gedaan in de Efteling?Krijgen we Efteling lay out