Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
secricible schreef:Wat ik ook prettig zou vinden en dat sluit aan bij het berichtje van Lovely, is dat er meer wordt gekeken per topic. Ik heb ooit een topic gehad wat ik graag verwijdert wilde zien, omdat ik er iets in had staan over een verassing voor iemand en diegene net bokt had ontdekt daarna. Toen ik vroeg of het topic om die reden weg kon kreeg ik te horen dat topics niet gesloten werden. Beetje jammer, berichtje van Lovely is dezelfde strekking, maar nog iets serieuzer denk ik...
cherie78 schreef:Sonja schreef:Mijn eerste reactie na speedreaden van dit topic isvooral wbt sfeerverziekers/stokers. Ik had al een verandering bemerkt. Fijn!
Ik heb daar nog weinig verandering in bemerkt.
Nu kan dat natuurlijk aan mij liggenmaar als ik veel antwoorden in het topic lees waar ikzelf actief in ben
![]()
En het gekke is, dat automatisch op die manier terug geantwoord wordt.
Ik weet het, ook zeer onvolwassen, maar als men de "achtergrond" goed kent, dan gebeurt dat veel vlugger dan wanneer het echt onbewust wordt gedaan.
Meer in de trant van "alles moet gezegd kunnen worden" is dan een gedachte die bij mij opkomt dan.
En stap ik daar eigenlljk gewoon overheen dan.
Maar als ik de achtergrond ken en dan antwoorden lees![]()
Bv van mensen met 2 account's, mensen die steken onder de gordel uitdelen en zo kan ik nog wel even doorgaan
FaberSmid schreef:Welk topic en gebruikers zullen dat nu toch wel niet zijn?
Persoonlijk nog geen veranderingen waar kunnen nemen, maar bokt heeft zijn tijd nodig.cherie78 schreef:
Ik heb daar nog weinig verandering in bemerkt.
Nu kan dat natuurlijk aan mij liggenmaar als ik veel antwoorden in het topic lees waar ikzelf actief in ben
![]()
En het gekke is, dat automatisch op die manier terug geantwoord wordt.
Ik weet het, ook zeer onvolwassen, maar als men de "achtergrond" goed kent, dan gebeurt dat veel vlugger dan wanneer het echt onbewust wordt gedaan.
Meer in de trant van "alles moet gezegd kunnen worden" is dan een gedachte die bij mij opkomt dan.
En stap ik daar eigenlljk gewoon overheen dan.
Maar als ik de achtergrond ken en dan antwoorden lees![]()
Bv van mensen met 2 account's, mensen die steken onder de gordel uitdelen en zo kan ik nog wel even doorgaan