[Dienstmededeling] Beleidswijzigingen op Bokt.nl in 2011

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: [Dienstmededeling] Beleidswijzigingen op Bokt.nl in 2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-11 12:35

Secredible, het zijn verschillende situaties met het slotje als gemeenschappelijke factor. In dit geval vind ik het vooral stuitend dat er zo respectloos wordt omgegaan met een topic dat gaat over medeleven, rouw en het delen van het gemis van een vooraanstaand iemand uit de (regionale) sport.

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-11 12:43

secricible schreef:
Wat ik ook prettig zou vinden en dat sluit aan bij het berichtje van Lovely, is dat er meer wordt gekeken per topic. Ik heb ooit een topic gehad wat ik graag verwijdert wilde zien, omdat ik er iets in had staan over een verassing voor iemand en diegene net bokt had ontdekt daarna. Toen ik vroeg of het topic om die reden weg kon kreeg ik te horen dat topics niet gesloten werden. Beetje jammer, berichtje van Lovely is dezelfde strekking, maar nog iets serieuzer denk ik...

Ik hoop een verrassing. ;)
Ik begrijp wel wat je bedoelt, ik ben daar ook een keer tegenaan gelopen en heb desbetreffende mod een pb gestuurd.

papagroom

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-11 22:44

Het topic is inmiddels (zonder enige uitleg) weer open...

NicoleWHS

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-11 23:12

Ik hoop dat bokt door de nieuwe (verscherpte) regels weer een leuke site wordt om te komen en niet alleen in de HK. Verder hoop ik ook dat de nieuwe mods die er komen, inderdaad wat ouder zijn en wat meer inlevingsvermogen hebben.

FaberSmid

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 05:57

Welk topic en gebruikers zullen dat nu toch wel niet zijn?
Persoonlijk nog geen veranderingen waar kunnen nemen, maar bokt heeft zijn tijd nodig.

cherie78 schreef:
Sonja schreef:
Mijn eerste reactie na speedreaden van dit topic is +:)+ vooral wbt sfeerverziekers/stokers. Ik had al een verandering bemerkt. Fijn!

Ik heb daar nog weinig verandering in bemerkt.

Nu kan dat natuurlijk aan mij liggen :o maar als ik veel antwoorden in het topic lees waar ikzelf actief in ben :(
En het gekke is, dat automatisch op die manier terug geantwoord wordt.
Ik weet het, ook zeer onvolwassen, maar als men de "achtergrond" goed kent, dan gebeurt dat veel vlugger dan wanneer het echt onbewust wordt gedaan.
Meer in de trant van "alles moet gezegd kunnen worden" is dan een gedachte die bij mij opkomt dan.
En stap ik daar eigenlljk gewoon overheen dan.

Maar als ik de achtergrond ken en dan antwoorden lees :(

Bv van mensen met 2 account's, mensen die steken onder de gordel uitdelen en zo kan ik nog wel even doorgaan

cherie78

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 12:46

FaberSmid schreef:
Welk topic en gebruikers zullen dat nu toch wel niet zijn?
Persoonlijk nog geen veranderingen waar kunnen nemen, maar bokt heeft zijn tijd nodig.

cherie78 schreef:

Ik heb daar nog weinig verandering in bemerkt.

Nu kan dat natuurlijk aan mij liggen :o maar als ik veel antwoorden in het topic lees waar ikzelf actief in ben :(
En het gekke is, dat automatisch op die manier terug geantwoord wordt.
Ik weet het, ook zeer onvolwassen, maar als men de "achtergrond" goed kent, dan gebeurt dat veel vlugger dan wanneer het echt onbewust wordt gedaan.
Meer in de trant van "alles moet gezegd kunnen worden" is dan een gedachte die bij mij opkomt dan.
En stap ik daar eigenlljk gewoon overheen dan.

Maar als ik de achtergrond ken en dan antwoorden lees :(

Bv van mensen met 2 account's, mensen die steken onder de gordel uitdelen en zo kan ik nog wel even doorgaan

Voel je jezelf aangesproken, fabersmid :')
En inderdaad het topic "klassiek vs academisch"

Alhoewel die titel nietszeggend is, want alleen de leer van professor en murphy102 wordt gepredikt.

Het gaat daar zelfs zover dat "andersdenkenden", die eigenlijk helemaal niet andersdenkend zijn, maar gewoon klassiek vanuit het paard denken, WEGGEJAAGD worden.
De moderators houden het topic in de gaten, maar doen niets _/-\o_

Zoals een foto door de twee-account's-dame dusa" opgesnord is en ongevraagd geplaatst werd op een ander forum, persoonsgegevens OPENBAAR gemaakt heeft en die foto tot hier verspreid heeft.
De professor was wel zo "coulant" om die foto even te pb'en ter herinnering :j

Moderators die fouten maken met een ow uit te delen, met een quote van professor.
Die krijg ik dan.
Wordt er als antwoord gegeven, deze quote bedoelen we eigenlijk en krijg ik een andere quote van mezelf te zien.
Zo'n zelfde antwoord wordt door verschillende gebruikers in dat bewuste topic ook gebruikt.
Wat wordt daar van "gezegd"???
Tem's die dagen open blijven staan.

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 09:15

In het topic van Eline heb ik al gereageerd, maar ook hier wilde ik even aangeven dat ik het erg fijn vind dat er wat gedaan wordt met de opmerkingen. Complimenten voor de aanpak :) .

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 15:49

Ik vind het ook zo knap dat ze ook eens luisteren naar de (kleine) veranderingen die bokkers geven. Natuurlijk wel even zelf naar kijken of het inderdaad een goed idee is.

LuvdaTossa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 16:18

Fijn dat men bezig is achter de schermen.

Alleen méér mods, terwijl er zoveel mee stoppen? :? Lastige opgave lijkt mij. Ook ik zou graag zien dat de leeftijd van de mods gemiddeld iets hoger ligt.

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-11 10:12

Fijn dat jullie er mee bezig zijn.. ben heel benieuwt!... succes :D

Talsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-11 01:31

Het klinkt allemaal goed! Ben benieuwd hoe dit zich in de toekomst laat zien :)

Bedankt voor het luisteren in elk geval :) en natuurlijk, Succes!