Waar blijft de Bokt-App?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Fem

Re: Waar blijft de Bokt-App?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-11 11:37

Ik gebruik nooit de mobiele versie van bokt.. VRESELIJK!
Op mijn Iphone gebruik ik gewoon www.bokt.nl ... met je vingers af en toe het beeld wat vergroten om ergens op te kunnen klikken (wil niet altijd met die dikke vingers.. :') ).
Werkt prima!
Van de meeste websites gebruik ik niet eens de App omdat ze vaak waardeloos zijn. Wat mij betreft valt hier prima mee te leven hoor!

Kitsolu

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-11 19:45

Met mij BlackBerry (Bold) gebruik ik altijd de "gewone" bokt versie. Veel overzichtelijker en duidelijker voor mij. Zo nu en dan even inzoomen, maar dat vind ik zelfs nog makkelijker in gebruik dan het mobiele bokt :+

Mano88

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-11 08:32

Ik ben voor app, idd evt. tegen betaling :)

m.bokt.nl heeft bij mij nog geen dag gewerkt :n er is altijd wel iets (en 9 van de 10 keer is het 'te druk bezocht' zodat hij de pagina niet kan openen := )

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-11 09:41

'Te druk bezocht' meldingen komen vrijwel nooit van Bokt af. Wat voor een telefoon heb je en welke browser gebruik je?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-11 09:46

Een bokt app? Ik denk dat er wel belangrijkere dingen zijn hier op bokt die eerst afgehandeld moeten worden.. Zoals O.a het EA systeem.. verder gebruik ik als ik mobiel op bokt ga gebruik ik trouwens altijd gewoon bokt.nl dus niet de mobiele versie. Gaat prima :)

Karin_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-11 10:30

Bij mij is er ook prima te leven met de gewone bokt op mijn telefoon :j Ik zou dat denk ik ook blijven gebruiken als er een app kwam eigenlijk.., juist omdat dat prima en bekend werkt :)

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-11 10:34

Het enige wat ik mis in de mobiele versie is een 'home' button. Ik heb 'eigen berichten' opgeslagen als favoriet en kom dan ook direct op dat punt de website binnen. Om de voorpagina incl. nieuws te bekijken is het een flink eindje surfen en die moeite doe ik dus niet op dit moment.

Suuszels

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-11 12:57

Ik gebruik wel de m.bokt versie op mijn iphone, laadt veel sneller dan gewoon bokt.nl
Nogmaals dank voor het snel antwoorden :j
Ik zou het ook fijn vinden als onderaan de pagina ook eigen berichten komt zodat je niet steeds naar boven hoeft te scrollen en actieve onderwerpen zou ook fijn zijn :j

druppeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-11 14:43

Als je naar forum index gaat, staat links boven de actieve onderwerpen. nieuwe berichten heet dat. Het jammere is alleen dat de hk topics daarin staan.

Ik weet niet wat voor browser je hebt, maar ik kan met dolphin via een getekend gebaar weer naar boven scrollen. Misschien heeft die van jou ook zoiets?
Laatst bijgewerkt door druppeltje op 01-05-11 14:45, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-11 14:45

eigen berichten staat op m.bokt.nl al onderaan :j

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-11 15:32

Je kan ook snel naar boven door de balk met de tijd aan te raken. Werkt in de meeste apps, ook in Mail b.v.

Maar als het goed is heeft de mobiele versie ook een 'Eigen berichten' link aan de onderkant van de pagina.

Suuszels

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-11 15:50

Ohhh wat leer ik veel vandaag! Die eigen berichten staat wel in een heel klein hoekje verstopt!!

En idd als ik die balk aanraak zit ik gelijk bovenaan.. Ik ben voortaan maar stil als het om techniek gaat :o

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 16:22

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 12:06

Ik wil ook een bokt app, een site is veel vervelender. Dus ik wacht smekend op een bokt app, ik hoop dat jullie er snel wat aan kunnen doen! :D

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 17:14

Wat is er vervelend aan dan? M.bokt is wat ik gebruik, met name omdat het onbeperkt internet eruit gaat en je straks bij de meeste providers aan 1 gig vast zit. Via m.bokt mis je de afbeeldingen wat weer wat data scheelt :j

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 10:05

stef schreef:
Wat is er vervelend aan dan? M.bokt is wat ik gebruik, met name omdat het onbeperkt internet eruit gaat en je straks bij de meeste providers aan 1 gig vast zit. Via m.bokt mis je de afbeeldingen wat weer wat data scheelt :j

Omdat een app gewoon vele malen handiger is, en het ziet er ook niet echt standaard uit ofzo. Bij mijn telefoon laadt een app ook sneller dan een internet site, en die site van m.bokt ofzo iets heb ik gister even geprobeerd. Is natuurlijk ook wel een optie, maar ik heb toch altijd liever een voorkeur voor een app.
En wat jij zegt heb je ook wel gelijk in, maar voor mij maakt dat helemaal niet uit, omdat ik alsnog onbeperkt internet heb. ;)

Edit: Oja en waarom ik een app handiger vind! Het past zich aan het scherm aan van je telefoon. En bij een site moet je hem de hele tijd aanpassen, en op het beeld slepen (ik heb touch) zodat je de handelbaar leesbaar kunt maken. Steeds als je op een pagina drukt, moet je hem de hele tijd aanpassen. Zo irritant. Vandaar mijn liefde voor een app ;) <3

Suuszels

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 10:11

m.bokt past zich bij mij gewoon aan aan mijn scherm hoor :j ook als ik mijn scherm een kwartslag kantel.

Het zou op zich leuk zijn, maar voor mij hoeft het niet.. alleen dingen als actieve onderwerpen, voorpagina nieuws en wat je normaal bij je eigen berichten links hebt, van je favoriete forums de nieuwe topics zou ook leuk zijn
Maar verder kan ik prima met m.bokt leven.

als je een afbeelding wilt zien klik je op [img] en dan komt ie te voorschijn maar dus niet iedere keer

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 10:19

Suzanne_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-11 15:58

Ik vind de mobiele versie van bokt opzich wel handig, maar er zijn 2 dingen die niet zo handig zijn..
- Als je naar actieve onderwerpen wilt (nieuwe berichten bij de mobiele versie) moet ik eerst naar eigen berichten, dan op een topic klikken om bij het forum index te komen. Om daarvan dan naar nieuwe berichten te gaan. Kan dit niet sneller?
- Nieuwe berichten bestaat vaak voor 50 procent uit huiskamertopics, ook best vervelend...

Desolate

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-11 21:22

Hackie schreef:
Marit schreef:
Ik zit 9 van de 10 keer te bokken op mijn mobiel maar ik gebruik nooit de mobiele versie. Gaat uitstekend zo.

Nee, ik gebruik op mijn Blackberry ook gewoon http://www.bokt.nl
Vindt ik zelfs handiger dan de mobiele site :=
Enige jammere is dat hij soms pagina's maar half laad, dat ik soms 5x op vernieuwen moet klikken :=

Dit heb ik ook op mijn BlackBerry, op de gewone bokt site en de mobiele bokt site. :) Verder vind ik het super makkelijk, maar er hoeft voor mij niet persé een app te komen. Bij veel toestellen heb je ook een kolommogelijkheid, misschien dat de mensen met een touch hier makkelijker mee in kunnen loggen? :)

Rivjenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 13:19

Lijkt me echt superhandig!!! Gaat hij ooit nog komen??

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 17:37

Ik gebruik eigenlijk ook altijd de gewone bokt site in plaats van de mobiele versie, vind dat een onding... Met de gewone heb ik bijna nooit problemen. Wat zou een bokt app precies toevoegen dan, of wat zouden jullie er handig aan vinden?

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 17:38

Topic is 2 jaar oud, en er is allang een veto op een bokt-app. Te duur, kost te veel tijd.

Muurp

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-13 15:54

Ibbel schreef:
Topic is 2 jaar oud, en er is allang een veto op een bokt-app. Te duur, kost te veel tijd.

Zie hier het antwoord :)
Daarom een slotje op dit topic.