Dan is het ook weg.
Edit, Saaams zegt vrijwel hetzelfde

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Naborah schreef:Lijkt mij geen grote moeite om er even op te klikken en te zeggen 'ik ben er niet bij' ?
Dan is het ook weg.
Edit, Saaams zegt vrijwel hetzelfde.
BartVB schreef:Het is een behoorlijk subtiele manier om een leuke actie (de Efteling meet) onder de aandacht te brengen. Je ziet het inderdaad alleen staan bij je eigen berichten en bij mensen die naar de Efteling gaan. Als je de link bij een van je eigen berichten aanklikt ben je er met 2x klikken vanaf
Met EA heeft dit alles erg weinig te maken in ieder geval
stef schreef:Heb ik gelezen intussen.als je niet gaat komt er niks te staan puera, alleen als je wel gaat. Als je er vanaf wilt zal je wel in moeten vullen helaas
Naborah schreef:Nouja, laat ik het anders zeggen. Ik heb er geen probleem mee, en denk dat dit een leuke manier is om het onder de aandacht te brengen. Maandag is alles weer weg, kan je met een gerust hart weer op bokt ronddwalen.
Subtiel wordt door iedereen anders opgevat, en denk het voor die aantal dagen echt geen pagina's vullende discussie moet gaan worden
Op Commercieel had inderdaad ook een advertentie kunnen staan, maar menig kijken daar niet eens.