Kan iemand dat ongevraagde mee naar efteling weghalen

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Naborah

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 10:44

Lijkt mij geen grote moeite om er even op te klikken en te zeggen 'ik ben er niet bij' ? :o?
Dan is het ook weg.

Edit, Saaams zegt vrijwel hetzelfde :) .

Muurp

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 10:44

Kiwipitje schreef:
Vond het ook wel lekker fijn dat het in de Office variant in het ROOD staat. Dude ik gebruik de Office versie niet voor niets :+

:')

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 10:45

Het is een behoorlijk subtiele manier om een leuke actie (de Efteling meet) onder de aandacht te brengen. Je ziet het inderdaad alleen staan bij je eigen berichten en bij mensen die naar de Efteling gaan. Als je de link bij een van je eigen berichten aanklikt ben je er met 2x klikken vanaf :) Vanaf zondag is het sowieso weer verdwenen.

Met EA heeft dit alles erg weinig te maken in ieder geval :+

cavaletti

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-11 10:46

Naborah schreef:
Lijkt mij geen grote moeite om er even op te klikken en te zeggen 'ik ben er niet bij' ? :o?
Dan is het ook weg.

Edit, Saaams zegt vrijwel hetzelfde :) .

Nee misschien is het geen grote moeite, maar ze zitten nu wel met zijn allen in het EA topic te zeuren dat het zoveel werk is voor de Mods terwijl iedereen het oude EA terug wil en nu gaan ze zelf erg onzinnige ongewilde dingen doen. Hoezo onzinnig werk. Dus dat steekt me een beetje.

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 10:47

Nou als dat subtiel is dan is dit ook subtiel.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 10:48

BartVB schreef:
Het is een behoorlijk subtiele manier om een leuke actie

T is maar wat je subtiel noemt ;) Ach, t is er elk jaar met HE ook, en toen vond ik het ook al onzin, maar ik zal er niet wakker van liggen :n

Miepie77

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 10:48

wel of geen EA maakt me niets uit, maar reclame voor een uitje wat er blijft staan als je niets doet vind ik niet gewenst

Puera

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 10:49

Ook hier zo'n irritante rode tekst links in beeld. Niet om gevraagd... geen behoefte aan... invullen doe ik niet. Geen zin in dat er onder mijn naam komt te staan dat ik wel of niet ga, net zoals bij het Horse Event.

Eftelingtopic is genoeg onder de aandacht gebracht.

LadyMadonna

Re: Kan iemand dat ongevraagde mee naar efteling weghalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 10:50

als je niet gaat komt er niks te staan puera, alleen als je wel gaat. Als je er vanaf wilt zal je wel in moeten vullen helaas

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 10:50

@Cavaletti; er is natuurlijk een verschil tussen een kwartiertje om dit te regelen en verschillende uren per dag, iedere dag voor EA :)

Office variant ga ik naar kijken, dat is inderdaad niet handig.

slokkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 10:51

Kiwipitje schreef:
Nou als dat subtiel is dan is dit ook subtiel.

Geen last van, ben kleurenblind.

cavaletti

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-11 10:51

BartVB schreef:
Het is een behoorlijk subtiele manier om een leuke actie (de Efteling meet) onder de aandacht te brengen. Je ziet het inderdaad alleen staan bij je eigen berichten en bij mensen die naar de Efteling gaan. Als je de link bij een van je eigen berichten aanklikt ben je er met 2x klikken vanaf :)

Met EA heeft dit alles erg weinig te maken in ieder geval :+

Ja maar waarschijnlijk vind niet iedereen het een leuke aktie. Jullie hadden ook gewoon op Commercieel een advertentie kunnen zetten. Dan hadden mensen zelf kunnen beslissen of ze reageerden, en zoals het EA commercieel nu is had er waarschijnlijk niemand gereageerd. Nu verplicht je ons te reageren.

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 10:54

Ik wil die onzinnige rotzooi ook niet hebben! Ik ga het niet aanklikken, haal gewoon weg svp! :(

En ja, ook ik heb de office versie, en knalrood vind ik nog meer stupide... dat "kwartiertje" is wel een beetje langer geworden he, door de klachten en het niet testen van te voren. Had die tijd liever in een goede versie EA gestoken... ;)
Niet dat ik stiekem zit te bokken hoor, is hier gewoon toegestaan. Maar dat blauw is het m ook niet.

Naborah

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 10:54

Nouja, laat ik het anders zeggen. Ik heb er geen probleem mee, en denk dat dit een leuke manier is om het onder de aandacht te brengen. Maandag is alles weer weg, kan je met een gerust hart weer op bokt ronddwalen.
Subtiel wordt door iedereen anders opgevat, en denk het voor die aantal dagen echt geen pagina's vullende discussie moet gaan worden :n

Op Commercieel had inderdaad ook een advertentie kunnen staan, maar menig kijken daar niet eens.

Puera

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 10:56

stef schreef:
als je niet gaat komt er niks te staan puera, alleen als je wel gaat. Als je er vanaf wilt zal je wel in moeten vullen helaas
Heb ik gelezen intussen. :j

Kan dat ook bij die ongetwijfeld jaarlijks terugkerende melding van het Horse Event? Ik heb er echt geen behoefte aan dat iedereen kan lezen dat ik niet ga... Ik vul 'm dan ook nooit in.

Goh, hoe zou dat nou komen dat 't animo op Commercieel wegebt? :Y)

mhu100

Woonplaats: Emmen, Meppel, Zwolle, Harderwijk, Amersfoort, Soest, Soesterberg, Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 10:57

Puera schreef:
Ook hier zo'n irritante rode tekst links in beeld......

Inderdaad en dan durven ze mij aan te spreken op een paar hoofdletters in de titel van mijn EA topics. Dit zou te overdreven zijn. Nu vraag ik je....

LynnDenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 10:58

Jeetje waar mensen zich druk om kunnen maken zeg :+
Gewoon even aanklikken en zeggen dat je niet komt dan ben je van dat hele zinnetje af.

Als we ons hier al druk om moeten gaan maken :roll:

8nnemiek

Waar je je al niet druk om kan maken :Y)
Klik even aan dat je niet gaat, en weg is ie. Het is toch maar een klein, rood tekstje? En niemand ziet het, alleen jij zelf. Ik vind het een mooie, subtiele manier om zo'n meeting bekend te maken :j

cavaletti

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-11 10:58

Naborah schreef:
Nouja, laat ik het anders zeggen. Ik heb er geen probleem mee, en denk dat dit een leuke manier is om het onder de aandacht te brengen. Maandag is alles weer weg, kan je met een gerust hart weer op bokt ronddwalen.
Subtiel wordt door iedereen anders opgevat, en denk het voor die aantal dagen echt geen pagina's vullende discussie moet gaan worden :n

Op Commercieel had inderdaad ook een advertentie kunnen staan, maar menig kijken daar niet eens.

Ik probeer ook mijn dingen altijd op een leuke manier onder de aandacht te brengen, maar moet dit helaas op EA doen zoals verder iedereen en inderdaad daar komt en reageert niemand meer, dus zit ik ook niet te wachten op zo´n aktie.

Miepie77

Het gaat erom dat het er gewoon ineens staat en dat het alleen weg gaat als je wat invult, we hebben hier niet om gevraagd. Gewoon een topic met wie gaat ermee was ook wel opgevallen en dan hadden mensen zelf kunnen kiezen of ze hieraan mee willen doen, dit is opdringen.
En subtiel: als je knalrood subtiel noemt :?

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 11:00

BartVB schreef:
Het is een behoorlijk subtiele manier

_O- _O- Ja he, behóórlijk subtiel... :D
Haal maar snel weg, ik wil het niet. En zéker niet in de office versie.

Naborah

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 11:02

Tsja, helaas ben ik niet diegene die hier over EA regeert. Natuurlijk heb je gelijk dat sommige dingen niet vergelijkbaar worden gesteld, maar het is toch leuk dat dit gerorganiseerd wordt? Denk dan: 'leuk voor alle mensjes die er aan meedoen, kunnen ze elkaar vinden, hebben ze allemaal dankzij mijn rode letters kunnen doen'. Ogen dichthouden en maandag weer openen. Dan ben je er vanaf.

Ik stoor mij er niet aan, en denk dat er wel belangrijkere dingen zijn om over na te denken op bokt. Hoewel de rode letters in Office wel even aangepast moeten worden :+

Miepie77

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 11:05

@gefeliciteerd Naborah

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 11:09

Ik vind die irritante banner al genoeg aandacht opeisen. Hoeft er niet nog eens een irritante tekst bij mijn naam te staan.

Puera

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 11:10

Het is vergelijkbaar met het Horse Event... de mensen die erheen gaan of van plan zijn erheen te gaan, zoeken/maken zelf wel een topic.
Er wordt genoeg ruchtbaarheid aan gegeven.

Ik vind zoiets opdringerig, net als de verkopers die aan de deur komen of je in de stad aanspreken. Geen behoefte aan... die keuze maak ik zelf wel.