Zwartwitje schreef:Rije, van jou verbaast het me niks Succes allevier, heel veel plezier met jullie nieuwe functie Hè bah ben ik nu al voorspelbaar?! Gauw even wat aan doen
Oeh leuk, we hebben een nieuw vol team!Hmm, je proplaatje is zeer passend, vind je niet?Als ik bezwaar heb, doe ik het wel bij jou Rije
Rijerijerije schreef:Nee nee Biggers, braaf zijn [/jufmodus, het is tenslotte weekend]Om je het zo aardig vraagt Ik zal me gedragen. Maar mag ik wel praten met je, zodat je geen levenloos leven hebt?
Biggers schreef:EvelijnS schreef:Dank jullie wel allemaal, mede-nieuwelingen ook veel succes gewenst!Ik ga mijn best doen. Dat zal toch wel lukken? Jazeker gaat dat lukken! Ik schrok wel even van alle nieuwe knopjes, maar waarschijnlijk went dat snel genoeg.
Leuk, Amanda weer een kleurtje! En ook leuk, eindelijk Eef in het team! Allemaal heel veel plezier en heel veel succes toegewenst!
xingridx schreef:Dank jullie wel, hier nog iemand die er heel veel zin in heeft!Tuurlijk, om jou niet buiten te sluiten. Welkom ingrid
Biggers schreef:xingridx schreef:Dank jullie wel, hier nog iemand die er heel veel zin in heeft!Tuurlijk, om jou niet buiten te sluiten. Welkom ingrid Dank
Veel succes allemaal. Vooral de nieuwe dames van de BC. Ik had natuurlijk ook op een plaatsje gehoopt maar natuurlijk worden de besten aangenomen
Gut, als ik braaf ben, hebben ze een tikje minder werk.Als ik niet braaf ben, hebben ze weer eens wat te doen. Wat zal ik doen