LK foto verhaaltjes

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-03 21:53

Citaat:
Erover heen lezen kan niet altijd, als het straks weer zo wordt dat het alleen maar foto verhalen zijn, net zoals toen met de collage's. Een topic met paardenfoto's verdwijnt zo wel erg snel van de 1e pagina, en dat is juist waarom LK is opgestart

juist dat bedoel ik
Het is toch nog altijd een paarden forum?
geen verzonnen verhaaltjes forum met barbies Verward
Misschien dat je daar je eigen forum kunt opzetten?

En wie het nou verzonnen heeft of ermee begonnen is maakt mij persoonlijk niks uit, voor we het weten moet LK weer gesplist worden in penny zooi, hoe vaak moet er dan nog gesplist gaan worden?

xtostarlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-03 21:55

runningkawa schreef:
Het is toch nog altijd een paarden forum?
geen verzonnen verhaaltjes forum met barbies Verward
Misschien dat je daar je eigen forum kunt opzetten?

En wie het nou verzonnen heeft of ermee begonnen is maakt mij persoonlijk niks uit, voor we het weten moet LK weer gesplist worden in penny zooi, hoe vaak moet er dan nog gesplist gaan worden?

haha, ik zie het al helemaal voor me *LOL*
een forum voor fotoverhalen met barbies en paarden Haha!

sorry helemaal offtopic Schijnheilig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-03 21:57

Misschien word het er nog wel erg druk Haha!

xtostarlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-03 22:00

hahaha dat zou mooi worden zeg!
wie wil er zo'n superleuk forum maken?

is mss ook wel iets voor pennymeisjes Haha! maken ze ook echte avonturen met hun paarden Haha!

Rainie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-03 22:00

Of.... Ze maken een tijdelijk forum aan voor die hypes

My Dominique

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-03 22:23

kunnen de barbie verhaaltjes niet op
slowchat ofzo
daar staat toch al veel onzin Haha!
en dan blijven de paarden foto's tenminste iets langer staan,
want er is niemand (ok bijna niemand!) die naar pagina 3/4 klikt om de foto's te bekijken..

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-03 23:34

Liesje_Lover schreef:
Ja dus als lk daarom is gestart mogen ze er gewoon blijven staan toch?

*zucht*
nee, LK is opgestart juist om te VOORKOMEN dat fototopics zo snel naar pag 2 of verder zakken

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 12:13

Ik ben er ook mee gestopt, hoor, ik heb er 2 gemaakt, maar na een tijdje gaat iedereen het doen, alle topics zakken lager, ik dacht dat het gewoon bij die paar bokkers ging blijven, maar iedereen doet het nu!

_Marjon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 12:34

Mientjeuh schreef:
Ik ben er ook mee gestopt, hoor, ik heb er 2 gemaakt, maar na een tijdje gaat iedereen het doen, alle topics zakken lager, ik dacht dat het gewoon bij die paar bokkers ging blijven, maar iedereen doet het nu!

ja vind ik ook

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-03 22:51

bokt schreef:
[LK] Lol met je Knol
Voor alle grappige, leuke en sfeervolle foto's van je paard, maar ook voor tekeningen, knutselwerken en andere plaatjes.

Vallen collage's en Barbie verhaaltjes daar dan niet meer onder?

Ik heb zelf ook collage's voor bokkers gemaakt, of gewoon zitten testen wanneer ik me verveelde.... dat er toen gelijk in die topic's geen kritiek is geweest kan ik dan niet helemaal volgen.
Persoonlijk vind ik dat bokt is voor iedere leeftijdsgroep, iedere doelgroep.
Dus ook voor personen die plezier hebben in het in elkaar plakken van foto verhalen (heel creatief ook)
Waarom ergeren daar aan? Dan kan ik me ook gaan ergeren aan verschillende personen die hun bokt reputatie enorm verzieken... niet mee eens dan?

Ik vind dat iedereen zijn eigen manier van lol hebben heeft, Niet iedereen zal het daar mee eens zijn, maar daar valt op een of andere manier toch wel mee te leven?
Die barbie verhalen zijn idd een hype, maar hoeveel zie je die nou? Je leest [LK] over, bekijkt de titels van de topic's en vervolgens klik je zo'n topic dan toch gewoon niet aan.... ik zie geen problemen

Liesje_Lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-03 23:01

Fairie"]
[quote="bokt schreef:
[LK] Lol met je Knol
Voor alle grappige, leuke en sfeervolle foto's van je paard, maar ook voor tekeningen, knutselwerken en andere plaatjes.

Ik heb zelf ook collage's voor bokkers gemaakt, of gewoon zitten testen wanneer ik me verveelde.... dat er toen gelijk in die topic's geen kritiek is geweest kan ik dan niet helemaal volgen.
Dus ook voor personen die plezier hebben in het in elkaar plakken van foto verhalen (heel creatief ook)
Waarom ergeren daar aan? Dan kan ik me ook gaan ergeren aan verschillende personen die hun bokt reputatie enorm verzieken... niet mee eens dan?

Ik vind dat iedereen zijn eigen manier van lol hebben heeft, Niet iedereen zal het daar mee eens zijn, maar daar valt op een of andere manier toch wel mee te leven?
Die barbie verhalen zijn idd een hype, maar hoeveel zie je die nou? Je leest [LK] over, bekijkt de titels van de topic's en vervolgens klik je zo'n topic dan toch gewoon niet aan.... ik zie geen problemen
[/quote]

Ben ik het mee eens!!! Dat bedoelde ik dus...kan het alleen niet goed typen Schijnheilig

Rainie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-03 23:04

Fairie schreef:
Vallen collage's en Barbie verhaaltjes daar dan niet meer onder?.... ik zie geen problemen

Amen

Liza_vL

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-03 23:28

ik vind ze wel erg lollig hoor. misschien is de oplossing, net als bij het grote collagetopic, in 1 topic. Maar zoveel fotoverhalen zijn er niet. Er waren veel meer collages en dat was echt storend, dit valt wel mee.

Liza_vL

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-03 23:29

Fairie"]
[quote="bokt schreef:
[LK] Lol met je Knol

[/quote]

jep, zo als jij het zegt, kan niet beter OK dan!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-03 09:12

Wat opvalt is dat er na het onstaan van dit topic geen meer bij zijn gekomen, was dat ook geweest als dit topic er niet had gestaan? Lachen

En ik heb er niets op tegen, maar wel als de wat gewonere dingen daardoor meteen onder aan staan.
En daar heb ik niets op tegen, maar in 1 apart stukje op bokt, is het wel heeel wat overzichtelijker.
Net als met de collages.

Liesje_Lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-03 09:13

runningkawa schreef:
Wat opvalt is dat er na het onstaan van dit topic geen meer bij zijn gekomen, was dat ook geweest als dit topic er niet had gestaan? Lachen

Ik denk dat ook als dit topic er niet was geweest er minder waren gekomen. Het was gewoon ff een hype en nou zijn er zo veel geweest dat het niet zo heel leuk meer is....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-03 09:18

bliksemluver schreef:
ik voel me beledigd Boos! als minibarbie film regisseur van goede paarden slechte paarden... heb nu 3 verhaaltjes erop gezet , eerlijk gezegd vind ik het niet erg origineel meer met al die andere verhaaltjes erbij... ik denk ook maar dat ik ermee stop Boos!

scheelt misschien dus wel Lachen

Maar goed, ik hoop maar dat het een hype is Haha!

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-03 16:18

Ik hoop ook maar dat het ee hype is (die snel overgaat)
Vindt het zelf erg storend, want bijna alle topics van fotoverhaal lijken op elkaar.
Ik heb er een paar gelezen en vindt ze ook niet leuk. Snap eigenlijk ook nit echt wat andere mensen er leuk aan kunnen vinden. Scheve mond

Larissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-03 18:54

De hoeveelste hype alweer, eerst die paardenrassenpraat, daarvoor is destijds het forum rassenpraat geopend, waar volgens mij niet veel meer gebruik van gemaakt..toen weer die verkiezingen van ras en kruisingen en nu dit! Ik word het toch wel een beetje beu, zet dit spul gewoon op Slowchat en dan is iedereen van het gezeur af, om daar nu een tijdelijk forum van te maken; no way! Dat is toch hartstikke sonde, je kunt alles beter in een topic proppen of gewoon op het slowchat zetten als je die verhalen kwijt wilt..Deze hype wordt idd wel weer opgevolgd door iets anders, ben benieuwd wat dat gaat worden, in het begin is het allemaal leuk en aardig en dan is het nog 'origineel' maar zo gauw iedereen elkaar gaat na-apen dan is de lol er gauw vanaf, en ik ben het idd met Runningkawa eens dat alle 'normale' topics in LK heel snel wegzakken en dat is idd jammer, want de meeste die kijken niet verder dan de bovenste pagina! Dus weg met al die verhaaltjes!

Rainie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-03 19:50

Larissa schreef:
Ik word het toch wel een beetje beu, zet dit spul gewoon op Slowchat en dan is iedereen van het gezeur af, om daar nu een tijdelijk forum van te maken; no way! Dat is toch hartstikke sonde, je kunt alles beter in een topic proppen of gewoon op het slowchat zetten als je die verhalen kwijt wilt..Deze hype wordt idd wel weer opgevolgd door iets anders, ben benieuwd wat dat gaat worden, in het begin is het allemaal leuk en aardig en dan is het nog 'origineel' maar zo gauw iedereen elkaar gaat na-apen dan is de lol er gauw vanaf, en ik ben het idd met Runningkawa eens dat alle 'normale' topics in LK heel snel wegzakken en dat is idd jammer, want de meeste die kijken niet verder dan de bovenste pagina! Dus weg met al die verhaaltjes!

Ja, zet alle rotzooi maar op slowchat! Dat jij het beu bent wilt toch niet zeggen dat anderen het niet leuk vinden???? Als niemand het leuk vond, werd het niet geplaatst, zo werkt dat! Dus wat jij nu plaatst is puur een mening en daar kunnen we bokt niet op baseren.

Larissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-03 21:45

Ik spreek iig namens mezelf hoor en geef alleen mn mening, dus dat is niet aanvallend bedoeld ofzo.. anderen kunnen het leuk vinden en anderen weer iig niet, ik vind het een goed idee om alles in een topic te gooien. En ja daar heb je ook weer gelijk in maar het gaat toch wel over een tijdje weg en komt er toch weer iets anders in de plaats...

_Marjon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 12:57

liza van loon"]
[quote="Fairie"][quote="bokt schreef:
[LK] Lol met je Knol

[/quote]

jep, zo als jij het zegt, kan niet beter OK dan!
[/quote]

OK dan! OK dan! OK dan! OK dan! OK dan!

met jou kan ik praten Knipoog

Heranda

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 12:59

Najah zeg!!

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 18:20

Er zijn er nu in een halve dag er al 3 bijgekomen! Op zich niets mis mee hoor, ik sta nog steeds achter mijn eigen mening die ik eerst ook had.
Nu zijn alle andere topic's wel gezakt en is 1 pagina te weinig om alles te bekijken als je niet heel de dag online en actief bent (zo als ik)
Dat word dus verder klikken naar pagina 2... *LOL*

Ing__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 00:54

ach het staat in de titel als het om zo een verhaaltje gaat.. gewoon niet aanklikken dan... en ik heb er geen last van en volgend mij zakkena ndere topics er nou niet echt super veel sneller door na beneden...