Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cayenne schreef:In zulke gevallen tem ik niet maar pb direct een mod die online staat.
Van mij mogen mensen met zulke flauwe opmerkingen direct een OW.
Wat ontzettend kinderachtig om jonge mensen af te branden.
Neonlight schreef:Ik heb het topic weer open gezet, en er een zeer pittige moderatoropmerking neer gezet.
Stef, goed dat je hier een topic hebt geopend, daardoor zag ik het topic, zodat ik kon ingrijpen. Dat is een deel van bokt waar ik normaal niet kom namelijk, en de moderators van RUI waren niet online.
Verder hoor ik hier al goede positieve berichten om de TS te helpen, het zou fijn zijn als jullie nu jullie wijsheid ook in het topic zetten.Ten eerste helpt dit om het topic weer als serieus te nemen, en bovendien helpen jullie hier ook een jonge bokker mee.
Neonlight schreef:Erg jammer, want zeker jonge gebruikers kunnen zoveel leren hier op bokt.
Ik heb er even een slotje voor overleg op gezet.
Cayenne schreef:aerdenhout1 schreef:Let wel...lang niet iedereen kijkt eerst hoe oud een gebruiker is, bij dit soort topics, met dit soort vragen doe ik het zelf meestal wel gelukkig.
IK moet eerlijk bekennen dat ik ook al een paar rake opmerkingen in gedachten had, tot ik zag dat TS pas 11 was.
Misschien een idee om de geboorte datum van de gebruiker bij de avator te zetten?
Waarom moet er een geboortedatum bij?
Een topicstarter hoor je uberhaupt niet af te branden, of die nu 10, 11 of 25 jaar oud is.
Erg jammer dat mensen zich tot dat niveau blijven verlagen.
Cayenne schreef:aerdenhout1 schreef:Let wel...lang niet iedereen kijkt eerst hoe oud een gebruiker is, bij dit soort topics, met dit soort vragen doe ik het zelf meestal wel gelukkig.
IK moet eerlijk bekennen dat ik ook al een paar rake opmerkingen in gedachten had, tot ik zag dat TS pas 11 was.
Misschien een idee om de geboorte datum van de gebruiker bij de avator te zetten?
Waarom moet er een geboortedatum bij?
Een topicstarter hoor je uberhaupt niet af te branden, of die nu 10, 11 of 25 jaar oud is.
Erg jammer dat mensen zich tot dat niveau blijven verlagen.
stef schreef:en das toch belachelijk? We doen net of we allemaal alwetend zijn en fouten maken is uit den boze. Iemand die iets niet weet en daardoor iets verkeerd heeft zitten is gelijk dom en men overweegt de DB erbij te halen... T gaat de laatste tijd wel erg ver hoor
stef schreef:en das toch belachelijk? We doen net of we allemaal alwetend zijn en fouten maken is uit den boze. Iemand die iets niet weet en daardoor iets verkeerd heeft zitten is gelijk dom en men overweegt de DB erbij te halen... T gaat de laatste tijd wel erg ver hoor
aerdenhout1 schreef:stef schreef:en das toch belachelijk? We doen net of we allemaal alwetend zijn en fouten maken is uit den boze. Iemand die iets niet weet en daardoor iets verkeerd heeft zitten is gelijk dom en men overweegt de DB erbij te halen... T gaat de laatste tijd wel erg ver hoor
ER is natuurlijk verschil tussen iets niet weten en iets vragen of een toch wel erg domme vraag stellen!
Er werd zo ver ik me herinner gezegd...als ik maar over een bezem kan springen?
Als ze 15 was geweest met zo'n vraag zou dat natuurlijk vele malen dommer zijn dan de vraag gesteld door een 11 jarige, dat is wat ik bedoel te zeggen!
Vandaar dat ik dus eerst kijk hoe oud zo iemand is ( tenminste bij dit soort vragen wel) voor ik reageer.
Dat het soms een beetje( nou ja beetje?) te ver gaat ben ik het mee eens, maar de modjes moeten ook wat te doen hebben, toch??![]()
![]()
![]()