Verwijderen reacties en verwijderen account

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-11 17:55

Dees schreef:
Laura82 schreef:
Precies wat ik dacht. Nu trek je juist alle aandacht ;)

Heee, jullie zijn zo suf om het hoe-en-wat interessant te vinden. Dat je gaat zitten zoeken zegt een hééleboel over jou.

Ik stel gewoon een vraag.

For the record: ik heb niet lopen zoeken. Maar ja, nieuwsgierig word ik wel, en ik ben benieuwd wat dat nou allemaal over me zegt, behalve dat ik een nieuwsgierig mens ben :)
Als het echt allemaal maar is omdat je geen lid meer wil zijn, snap ik niet waar jij je dan zo druk om maakt...
edit: dacht je, als ik toch geen lid meer wil zijn, word ik ook meteen maar onaardig?
Laatst bijgewerkt door Laura82 op 12-03-11 17:57, in het totaal 1 keer bewerkt

Dees

Re: Verwijderen reacties en verwijderen account

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-11 17:57

Als je geen antwoord hebt op mijn vraag, ZOU je er ook voor kunnen kiezen om NIET te reageren.

Graag alleen reageren als je werkelijk iets kunt bijdragen tot het verwijderen van al mijn reacties en het verwijderen van mijn account.

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-11 17:57

Zover ik weet (en dat kan je ook juridisch aanvechten) is bokt verplicht om op verzoek berichten van een gebruiker te verwijderen en dus niet enkel te anonimiseren.
Ook ik heb me bij het aanmelden en plaatsen op bokt nooit gerealiseerd dat deze berichten er voor altijd zullen staan, dat is al tig jaar geleden ik geloof dat ik toen 13/14 jaar was niet zo vreemd toch dat je daar dan niet over nadenkt.

Inmiddels is het hele internetverhaal gigantisch veel groter geworden dan vroegah en zijn er wetten bij gekomen.

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-11 17:58

Voor de derde keer , pb bart, een andere mogelijkheid is er niet

Magnummm

Dees schreef:
Als je geen antwoord hebt op mijn vraag, ZOU je er ook voor kunnen kiezen om NIET te reageren.

Graag alleen reageren als je werkelijk iets kunt bijdragen tot het verwijderen van al mijn reacties en het verwijderen van mijn account.

Ik denk dat je daar al genoeg reacties over gehad hebt. Heel simpel; mail degene die Bokt draaiende houdt en zich met zulk soort zaken bezighoudt ;) Bart dus. Geen mail? PB hem!

ThePast03

Indien je niet over email beschikt kan je Eline of Bart even een pb sturen. Vermeld daarin even dat je het per pb doet omdat je even geen email hebt en het komt vast goed.

Omdat je nu ook antwoord hebt op je vraag en veel mensen off topic dreigen te gaan sluit ik ook gelijk dit topic.