trekpaardluf schreef:het probleem is dat rock nu overgelopen is.... die is verrekte goed in 1 aprilgrappen verzinnen.. ik vrees het ergste..Dat meen je niet
Destination schreef:trekpaardluf schreef:het probleem is dat rock nu overgelopen is.... die is verrekte goed in 1 aprilgrappen verzinnen.. ik vrees het ergste..Dat meen je niet die zit nu toch bij de bezwaarcomissie echt waar dus
trekpaardluf schreef:die zit nu toch bij de bezwaarcomissie echt waar dus *komt 1 april niet op bokt vanwege Rock*
Destination schreef:trekpaardluf schreef:die zit nu toch bij de bezwaarcomissie echt waar dus *komt 1 april niet op bokt vanwege Rock*Met mijn verleden en rock was die keuze al gemaakt zodra Rock oranje werd. 1 april ben ik zoek.
EngeltjeS schreef:Misschien stapt Rock er wel uit 30Maart of is dat te toevallig? Dat is te toevallig
Destination schreef:EngeltjeS schreef:Misschien stapt Rock er wel uit 30Maart of is dat te toevallig? Dat is te toevallig of dat 1/4 haar naam is veranderd in: Steen
Hmmm, ik denk dat Bokt nu het 10 jaar is een serieuze houding wil aannemen en dus geen 1 aprilgrap doet. maar niet heus
Roosch schreef:Hmmm, ik denk dat Bokt nu het 10 jaar is een serieuze houding wil aannemen en dus geen 1 aprilgrap doet. maar niet heusJa daag.... Maargoed een tegenactie bedenken....
Haha dat zou een goede zijn. Ik weet iets.. We pben gewoon alle groentjes en roodjes en oranjetjes helemaal suf op 1 april.
Sani schreef:En hoe houdt je dat verborgen voor eventuele infiltranten? ( of hoe je dat noemt. )Besloten forum en aanmelden mag alleen met de boktnaam?