jodi schreef:Ik wilde jullie niet op tilt jagen hoor,ik was een beetje verbaasd over die 7 dagen.
Als de één even niet kan,dan kan toch een ander wel even op zijn minst de tems doorbladeren?
Overgens is mijn laatste tem in no-time behandeld,dus ik mag al helemaal niet klagen!

De forums zijn onderverdeeld over de moderators. Dat is juist om heel gericht de taken te verdelen en ieder zijn verantwoordelijkheden te geven.
Maar dan kan het inderdaad zijn dat er 10 moderators online zijn die jouw TEM niet bekijken, omdat ze geen moderator op dat forum zijn. Maar die zelfde 10 moderators houden zich op dat moment bezig met hun eigen fora. 
nicole3939 schreef:Is er dan geen mogelijkheid om met de mods van het forum waarop jij ook mod, een schema op te stellen, dat er gewoon telkens iemand on line is en niet bijvoorbeeld de ene keer allemaal en de andere keer niemand?
Omdat we allemaal vrijwilligers zijn denk ik dat het ondoenlijk is om zo'n schema op te stellen. Veel werk- en schooltijden zullen zo'n beetje rond dezelfde uren vallen, dus er zullen altijd uren zijn dat er even geen moderator beschikbaar is. Maar die komen later die middag, of s'avonds wel online. Persoonlijk denk ik ook niet dat er perse continu iemand aanwezig moet zijn, en dat het 'dicht' gebouwd hoeft te worden met een schema.
Buiten het feit om dat het alles behalve realistisch is