Onderschrift die aanvallend is

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Onderschrift die aanvallend is

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-11 21:36

Ik voel me inderdaad erg aangevallen door jou avatar kwakernoot :\

:')

Nee maar zonder gekkigheid, sommige onderschriften gaan wel wat te ver.
Laatst kwam ik een 'kliekje' tegen die allemaal een onderschrift hadden gezet tegen een bepaalde bokker. Hoe diep kun je zinken :n

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-11 23:20

sja, weet je wat het probleem is, de 1 zijn humor is niet de humor van een ander, maar als je met alles en iedereen rekening moet gaan houden, omdat het zou kunnen, dat je heel misschien op iemand zijn tenen gaat staan omdat je iets in je onderschrift hebt staan...kunnen we net zo goed geen onderschriften meer doen is het wel?

kijk, iemand persoonlijk aanvallen in een onderschrift , of dat zelfs met een groepje doen vind ik te ver gaan, maar ook erg kleuterschool... maar een pittig onderschrift , of juist botte humor moet kunnen vind ik persoonlijk

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-11 00:47

Als een onderschrift je zelf persoonlijk raakt om welke reden dan ook, kan ik me nog enigzins voorstellen dat je daar iets van zegt.

Maar als men meent voor anderen te moeten beslissen wat wel of niet kan, vind ik kwetsender dan welke onderschrift dan ook....
Het zijn vaak de buitenstaanders die menen te moeten beslissen wat een ander aan kan of zal voelen, zonder rekening te houden met de gevoelens van die persoon.

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-11 13:55

ik denk dat ik dat ook zeker bedoel Alane, ik kwam er alleen even niet uit , dat stukje :+
ik denk ook zeker dat je de mensen die er eventueel door gekwetst worden dit zelf moet laten aangeven en niet op voorhand gaan roepen dat er misschien wel eens iemand gekwetst zou kunnen worden

Sabinee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-11 14:02

Goh .. Dat was mijn onderschrift .
Ts ; je kan me dan ook gewoon een pb sturen , dan haal ik hem weg. Hoeft geen heel topic over :) ..

Mandy_NY

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-11 14:03

Ik kan een raak onderschrift wel waarderen.. als het niet naar een bepaald persoon gericht is of erg kwetsend is voor een groep mensen.. een onderschrift is soms ook wel een discussie waard..

vind die van kwakkernoot ook wel leuk :P zou zomaar een gedachte van mij kunnen zijn ;)

Mandy_NY

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-11 14:09

verography schreef:
Net zat ik in een topic die op de Home stond. Daarin postte een bokker met een nogal heftig onderschrift over dat " 'Kidnapping' ook een ander woord heeft en dat 'Surprise Adoption' is". Het zal vast wel voor de grap zijn, maar vond hem toch wel pittig en vraag me dan ook af.

Kan je Temmen op iemands onderschrift wat in het algemeen veel mensen kan kwetsen of niet? Ik kon er niet veel over vinden in de regels van Bokt.

Wat vinden jullie, mag ieder zomaar een onderschrift hebben ook al kan dat mensen kwetsen of is het onderwerp in zijn geheel niet om zo 'luchtig' over te praten of zou je daar de bokker zelf of via een mod op aanspreken?

ik kan er trouwens wel om lachen.. Surprise adoption ;) iemand die zoiets bedenkt moet cabaretier worden.. zit geld in.. dan mag het n.l. wel

Sabinee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-11 14:12

Ik vond hem hilarisch. Kidnapping is such a strong word, so i like to see it as a suprise adoption :')

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-11 14:29

En wat je nu hebt, is echt hilarisch :D :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-11 15:01

MoonChloe schreef:
En wat je nu hebt, is echt hilarisch :D :D

_O- :') _/-\o_

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-11 15:12

ik vind het echt gemekker om helemaal niets....waar kan men zich tegenwoordig druk om maken zeg :roll:

advies voor ts:
Get a life and some humor en ik zou vooral de tv uitzetten, de krant dicht laten, geen internet, geen cabaret en vooral fantaseren over een ideale droomwereld...

Ik persoonlijk kan de humor wel inzien van zo'n onderschrift, ik houd overigens van saracastische en harde humor :+

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-11 15:14

Ik vind de uitspraak uit het betreffende onderschrift niet raar..? Ik zou het er zelf niet in zetten, maar ik snap ook niet goed wat er mis mee is. Het is toch gewoon een 'grappige' manier van formuleren? Daar moet je niet meteen van alles bij gaan halen en achter gaan lezen...

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-11 15:15

Ik kan er de humor ook wel van inzien. := Ik zou diegene gewoon een PBtje sturen, en niet een heel topic maken. Misschien voelt diegene zich dan ook wel aangevallen.

Ik vind je onderschrift nu ook geweldig Sabine. :')

"Don't take life so seriously, nobody get's out alive anyway".... :)

Edit: Ook vind ik dit onderschrift niet aanvallend. Ik zie aanvallend pas als het persoonlijk word eerlijk gezegd. Tenzij jij het persoonlijk opvat, Dat weet ik ook niet natuurlijk.... En dat kon Sabine natuurlijk ook niet weten. ;)
Laatst bijgewerkt door Miracle_ op 01-03-11 15:20, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-11 15:16

Iedereen heeft andere humor. Mijn onderschrift bijvoorbeeld, vind ook niet iedereen even leuk, van dat twitter, en van die fobie. Mja, zo ben ik, en ik vind het leuk. :D

Bonaire

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-11 15:24

Manegepaard schreef:
Iedereen heeft andere humor. Mijn onderschrift bijvoorbeeld, vind ook niet iedereen even leuk, van dat twitter, en van die fobie. Mja, zo ben ik, en ik vind het leuk. :D

Die fobie xD Dat vind ik echt briljant... Die komt op mn facebook xD

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-11 15:24

Bonaire schreef:
Manegepaard schreef:

Die fobie xD Dat vind ik echt briljant... Die komt op mn facebook xD

Hij bestaat echt. :P Google hem maar!

nairtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-11 15:34

Ts heeft volgens mij alleen maar goede bedoelingen!! Ze heeft haar antwoord al gekregen. Ook heeft desbetreffende persoon, waarvan het onderschrift was, gereageerd.....

Ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die zich onprettig voelen bij andersmans onderschrift en dit mag best gezegd worden...... Net zoals de ts om moet gaan met de reacties die zij krijgt op haar topic. Zo moet iemand met een onderschrift daar ook maar tegen kunnen.

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-11 15:36

Hahaha manegepaard, like a Cheese stick _O-
Die is geweldig.

Even ontopic: Ik zie niet in waarom ts zo 'aangevallen' word? Ze heeft het netjes verwoord, en goede bedoelingen. Ze valt niemand persoonlijk aan, en reageert op elke post netjes.

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-11 15:36

Ik vind dit topic een beetje een gevalletje 'ga onder de dekens liggen en wacht tot het vervelende gevoel voorbij is' :=

(hopelijk voelt niemand zich aangevallen door mijn onderschrift of ava - hoewel ik dat laatste nog wel kan begrijpen :') )

Die 'Cheese stick' is trouwens ook geweldig :D

nairtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-11 15:41

Die avatar kan echt niet!! :Y)

Sheran

De jouwe ook niet, veel te wazig. Ik krijg daar hoofdpijn van :(

Inney

Arwen, die van jou is ook niet duidelijk hoor.. Kan niet..

_O-

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-11 15:42

En ik hou niet van honden. :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-11 15:42

Hoe kunnen jullie. Durven jullie wel. :n De bokkers van tegenwoordig...

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-11 15:43

_O-
Misschien een idee: Topic over leuke onderschriften? :')
Die van ava's bestaat al :+