Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Iris82 schreef:Wij zouden het fijn vinden als deze mensen weer een nieuwe sollicitatie zouden willen sturen.
Dit omdat het al enige tijd geleden is dat deze mensen hun interesse hebben laten blijken en er natuurlijk in een jaar veel kan gebeuren.
Nuage schreef:@anneliesdj mocht je nog behoefte hebben aan een uitleg over onze beslissing dan wil ik die heel graag via PM gevenNatuurlijk is het heel vervelend als je wordt afgewezen, zeker als je een hoop tijd erin hebt gestoken. Een OW is niet de reden om geen lid te kunnen worden van het Boktteam, het kan echter wel een reden zijn waarom je het in de uiteindelijke selectie dan net niet wordt. Ik weet nog van de vorige rondes dat we ontzettend veel reacties hadden gekregen en dat we soms wel 20 mensen moesten afwijzen. Als je uit zoveel mensen moet kiezen en je houdt een groepje over van gelijksoortige kandidaten dan gaan OW's uit het verleden wel meespelen. Maar dat is begrijpelijk denk ik. Wat dus absoluut niet zo is, is dat iemand met een OW per definitie geen teamlid kan worden.
Nuage schreef:Als een OW te recent is dan kan dat een reden zijn voor afwijzingMaar zodra zoiets alweer langer dan een jaar geleden is dan wordt daar heel anders naar gekeken. Iedereen maakt weleens een foutje en daar hoef je niet eeuwig voor gestraft te worden.
Jibbel schreef:@ Diablo: Ik denk dat je nu alleen leest wat je wilt lezen en niet helemaal goed interpreteert wat Nuage bedoeld.
Het is absoluut niet zo dat iemand om die reden niet in het team kan. Waar het om draait, is dat je een schifting van geschikte kandidaten moet maken. Op een bepaald moment hou je misschien 7 geschikte mensen over. Als je maar 3 mensen nodig hebt, moet je ergens op gaan afstrepen en dan wordt er idd gekeken naar de geschiktheid door o.a. de 'voorbeeldfunctie' en dan kan het verleden dus wel meespelen.
Diablo schreef:Ik lees precies wat er staat. Je kunt worden afgewezen op iets, wat je in jullie 'werk' zou moeten verdedigen.