Chaos schreef:ik kon telkens er niks tegeninbrengen omdat mij niks gevraagd werd.
Heb je wel bezwaar gemaakt toen?
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Roosch schreef:Sonja, er wordt niet alleen gekeken naar hetzelfde IP-adres maar ook naar typegedrag.
Interpunctie, spelling.. als daar opvallende overeenkomsten inzitten bij accounts op eenzelfde IP-adres, valt dat op.
Mijn vriend heeft ook een boktaccount en we bokken dus ook regelmatig vanaf hetzelfde IP-adres. Nooit problemen/commentaar op gehad.
jouke_h schreef:Nou dat vroeg ik mij dus pas ook af. Als iemand een account aanmaakt op mijn PC dan krijg ik te horen dat ik een SA aangemaakt heb? Want mijn vriend vindt het af en toe wel leuk om dingetjes op te zoeken of een keer een topic te openen. Als ik mijn account geef heb ik een probleem maar als hij er 1 bij mij thuis aanmaakt dus ook?
Roosch schreef:jouke_h schreef:Nou dat vroeg ik mij dus pas ook af. Als iemand een account aanmaakt op mijn PC dan krijg ik te horen dat ik een SA aangemaakt heb? Want mijn vriend vindt het af en toe wel leuk om dingetjes op te zoeken of een keer een topic te openen. Als ik mijn account geef heb ik een probleem maar als hij er 1 bij mij thuis aanmaakt dus ook?
Nee hoor, het is toegestaan om meerdere accounts op 1 IP-adres te hebben, zolang het maar accounts zijn van verschillende personen.
Sonja schreef:En ik snap ook nog steeds niet waarom je dat zou WILLEN....
Ik kan nu wel een account gaan openen met username fjordjuhlovertjuhhh om ergens tegenaan te schoppen, maar A Bart ziet toch dat ik het ben en B als ik ergens tegenaan schop dan WIL ik ook dat mensen weten dat IK tegen ze aanschop...
Citaat:Als er opvallende overeenkomsten met accounts van hetzelfde ip-adres zijn, is het mogelijk dat het een SA is.