Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
BartVB schreef:Op forumzaken kunnen we flink de diepte in maar met een relatief kleine groep mensen, in een enquete blijft het oppervlakkiger maar is het wel makkelijker om te peilen hoe een grote groep over bepaalde zaken denkt.
Roosch schreef:Als ik het goed gebruik is dit gewoon puur controle om te kijken of jullie op de goede weg zitten?
Verder wordt er niets mee gedaan?
Roosch schreef:Maar als de meerderheid bijvoorbeeld zegt: "Ik vind dat er te streng gemodereerd wordt" of "Ik erger me suf aan het voortrekken van bepaalde gebruikers", wordt er dan onderzoek naar gedaan?
En hoe komt het team erachter welke gebruikers er dan bijvoorbeeld bedoeld worden, als mensen die niet bij 'overige opmerkingen' hebben gezet?
sarabande schreef:Zoals ik aan Eline al had aangegeven, en daar geen duidelijk antwoord op kreeg, stoort mij de eenzijdigheid van de vragen
Niemand vindt alle mods aardig of niet aardig, de mogelijkheid om aan te geven dat er variëteit onder de mods is, is niet mogelijk en dat geldt voor alle vragen.
KoudbloedKim schreef:Wat is 'Drogredenen'..
Citaat:Een drogreden (schijnreden, denkfout, sofisme) is een reden of redenering die niet klopt, maar wel aannemelijk lijkt
Eline schreef:Je tweede voorbeeld staat niet letterlijk in de enquête, maar op dat punt streven we er niet zo zeer naar om precies te weten wie 'man en paard' zijn, maar zou in jouw voorbeeld het voortrekken zelf het probleem zijn wat opgelost moet worden.