Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
upendo schreef:Ik zou het wel fijn vinden als je in ieder geval nog kan bieden in een advertentie door bijvoorbeeld een marktplaats bied-balk.
Oscar schreef:Als we naar het huidige aantal bemiddelingszaken kijken waarbij correspondentie inzichtelijk wordt, dan denk ik dat we al mogen concluderen dat de meeste biedingen per PB gaan. Natuurlijk wordt er nu (ook) geboden in een topic, maar een groot deel gaat nu ook al via PB. Wat je nu al vaak ziet is dat de TS meldt dat een x-bedrag via PB geboden is. Dit blijft mogelijk, en waarschijnlijk zal de informatie nu veel meer via de TS lopen, die zal zich vaker melden in een topic, bijv. met een post zoals "Oscar biedt 10 euro voor de bandages" oid.
Overigens is het gelukkig niet zo dat bemiddelen niet meer mogelijk zou zijn. Als je naar de huidige situatie kijkt dan wordt er ook al veel via PB gedaan zoals prijsafspraken, uitwisseling van gegevens etc. In dat opzicht verandert er weinig.
Het zal inderdaad voor gaan komen dat de TS een PB ontvangt met daarin dezelfde vraag. Hierboven wordt bijv. de stokmaat van een paard genoemd. Als dat zo is, dan moet je eigenlijk concluderen dat je advertentie simpelweg niet volledig is. De oplossing ligt dan gelukkig voor de hand: je kunt alsnog de stokmaat toevoegen via een aparte post.
Mireille schreef:De optie die je aanhaalt is eigenlijk geen optie. Waarom niet? De TS bepaald dan zelf wat 'nuttig' en 'niet nuttig is'. Krijgt de TS bijvoorbeeld reacties die misschien wel nuttig zijn, de TS helemaal niet aan staan dan heeft de TS in de optie die jij noemt altijd zelf de mogelijkheid om de berichten te verwijderen. Waardoor anderen wellicht onnodig de mond wordt gesnoerd. Dat lijkt me niet iets waar we naar toe moeten willen.
Mireille schreef:De optie die je aanhaalt is eigenlijk geen optie. Waarom niet? De TS bepaald dan zelf wat 'nuttig' en 'niet nuttig is'. Krijgt de TS bijvoorbeeld reacties die misschien wel nuttig zijn, de TS helemaal niet aan staan dan heeft de TS in de optie die jij noemt altijd zelf de mogelijkheid om de berichten te verwijderen. Waardoor anderen wellicht onnodig de mond wordt gesnoerd. Dat lijkt me niet iets waar we naar toe moeten willen.
Sieltjuh schreef:Mireille schreef:De optie die je aanhaalt is eigenlijk geen optie. Waarom niet? De TS bepaald dan zelf wat 'nuttig' en 'niet nuttig is'. Krijgt de TS bijvoorbeeld reacties die misschien wel nuttig zijn, de TS helemaal niet aan staan dan heeft de TS in de optie die jij noemt altijd zelf de mogelijkheid om de berichten te verwijderen. Waardoor anderen wellicht onnodig de mond wordt gesnoerd. Dat lijkt me niet iets waar we naar toe moeten willen.
Maar snoer je nu niet iedereen de mond? Als de TS een pb niet aan staat, dan reageert de TS daar toch ook niet op?
Zelfde effect lijkt me?
Overigens zie ik niet de meerwaarde in zelf berichten verwijderen van reacties hoor, maar dat terzijde.