Nee op die link gebeurd er niets raars. Ik merk dat als ik die banner zie, er gewacht moet worden op de 2 zandlopers, pas als die er zijn komt er weer beweging in mijn pagina.
x_Rebecca
Geplaatst door de TopicStarter: 08-02-11 15:57
Mijn laptop is nu een anderhalf/twee jaar oud dus daar ligt het neem ik aan niet aan. De rest van de dingen kan ik niet controleren op dit moment, want ik ben nu op school. Ik heb mijn laptop niet op horen stijgen als die banner gewoon in beeld kwam in elk geval.
Het wachten op die zandlopers heb ik inderdaad ook en daarna is de pagina nog wel langzamer dan normaal, maar niet zo extreem.
Er staat ook echt: nooit meer wachten.. Alsof het expres mijn pagina sloom maakt Ik heb ook een computer van een jaar oud. En verder nooit ergens last van, met laden. En hij staat onder aan de pagina, boven het snel antwoorden vak.
Hier: [FZ] Geel driehoekje linksonder Werden wat problemen genoemd die gerelateerd lijken. Is de situatie nu beter voor jullie?
Anoniem
Geplaatst: 09-02-11 20:13
BartVB schreef:
Hier: [FZ] Geel driehoekje linksonder Werden wat problemen genoemd die gerelateerd lijken. Is de situatie nu beter voor jullie?
Ik heb als laatste in dat topic gereageerd, en heb nog steeds last van die problemen. Nog steeds de foutmelding, en nog steeds het ontzettend trage laden.
Maakt niet uit wélke banner er staat. Ook niet of het met of zonder flash is. ALLE ads laden vreselijk traag waardoor bokt via IE8 voor mij onbruikbaar geworden is.
Ik heb er vandaag zelfs speciaal firefox voor gedownload. Zodat ik tenminste weer fatsoenlijk kan bokken. Heb nu dus een IE én een firefox open staan. IE voor m'n gewone internet browser sessies, en firefox puur alleen voor bokt.
Ik hoop dat 't snel opgelost kan worden.
ThePast03
Geplaatst: 10-02-11 13:52
Helaas is hier de situatie nog steeds hetzelfde met de Chrome banner, erg irritant.
Trouwens, ook als de zandlopertjes al vol zijn en weg zijn blijft het langzaam, erg jammer. Ik had de banner al even niet gehad, maar nu wel weer gewoon.
Ik heb er trouwens nogsteeds last van Zodra die rotbanner komt, klik ik nu meteen het schermpje maar weg, dat gaat sneller dan wachten tot dat stomme ding eens doet wat die wil doen en vervolens nog mijn pagina keitraag maken.
Belangrijkste dat je kunt doen is klikken op de 'i' of 'Ads door Google' rechtsonder de advertentie. Daar kun je een klacht doorgeven over de banner. Aan deze kant kan ik er erg weinig aan doen helaas