Melanie5 schreef:Dat er een overschot aan vossen is, is inderdaad iets waaraan wat gedaan moet worden. Maar dat kan ook zonder dit soort klop jachten.
Daarnaast maken deze jacht ruiters behoorlijk veel schade aan de natuur. Ze raggen ook gewoon door land waar ze niet mogen komen. Er zullen best nette jacht clubs zijn, maar het merendeel is een groep snobistische kakkers, die nergens om geven.
Heb jij bij deze uitspraak ook gegevens/statjes oid. Lijkt me niet dat het waar is namelijk. Verder is het land van boeren. Deze geven toestemming om op hun land te rijden. Ze krijgen daar natuurlijk wel iets voor terug in de vorm van bijvoorbeeld natura. En iemand met geld hoeft echt geen snobistische kakker te zijn, dat kan ik je bij deze vertellen. Verder is het zo dat aan verschillende jachten mensen uit alle Engelse sociale klasses meedoen. Dat staat ook in het artikel dat Apple geschreven heeft. Het zijn dus zeker niet alleen mensen met geld. Dat is ook wat ik zelf heb ervaren toen ik op vakantie was in de UK. Daar werd ook een jachtje gereden en daar dezen ook gewoon boeren uit de omgeving aan mee.