Monddood gemaakt ten nadele van Beans.

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 20:00

zigranta schreef:
Maar als je kijkt naar de afstand die ze al af heeft gelegd in 5 weken is het niet vreemd als ze wel al verder weg is nu dan dat jij en ik bedenken, ook omdat group1850 al dagen in het laatst bekende gebied aan het spotten is en zelfs geen andere zoekende tegenkomt.
Mijn conclusie is dus dat er daar niet gezocht word door de eigenaar omdat ze daar dan niet is!

Nou ja, dat zou natuurlijk kunnen...Ik weet het niet....

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 20:06

Maar wat willen jullie dan? Blijven vertellen in het topic hoe erg het is dat de hond nog niet is gevonden? Jezelf blijven opvreten over het feit dat er in jullie ogen te weinig actie wordt ondernomen? Dat werkt toch ook niet? :)

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-11 20:09

Storm schreef:
Maar wat willen jullie dan? Blijven vertellen in het topic hoe erg het is dat de hond nog niet is gevonden? Jezelf blijven opvreten over het feit dat er in jullie ogen te weinig actie wordt ondernomen? Dat werkt toch ook niet? :)

Ja dat is wat we willen. En ja misschien ontstaat er een oplossing juist door al ons gezever.
Wat willen de modjes bereiken door het te sluiten? Het jezelf makkelijk maken?

Storm

Re: Monddood gemaakt ten nadele van Beans.

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 20:10

We zijn nu heel hard achter de schermen aan het overleggen over hoe nu verder. Ook wij zijn begaan met het lot van Beans en willen natuurlijk ook dat hij gevonden wordt.

nowornever

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 20:11

Toch hoop ik wel dat er nog een update komt als er nieuws is over Beans.

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-11 20:13

Storm schreef:
We zijn nu heel hard achter de schermen aan het overleggen over hoe nu verder. Ook wij zijn begaan met het lot van Beans en willen natuurlijk ook dat hij gevonden wordt.

Nou in mijn ogen is het overleg snel afgelopen en word het topic gewoon weer geopend.
;)

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 20:15

Eens met Adil.

Hoop dat ze gevonden wordt, en we dat ook nog te lezen krijgen.
Denk niet dat we kunnen oordelen over de investeringen van de eigenaresse, simpelweg omdat we dat niet zien. En dat group geen zoekende mensen is tegengekomen hoeft ook nog niks uit te sluiten, je hoeft maar 5min later te zijn en je ontloopt elkaar.

Caira

Re: Monddood gemaakt ten nadele van Beans.

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 20:19

zolang jullie niet vanachter je beeldschermpje kunnen zien wat de eigenaresse uitgevoerd heeft is het ook niet aan jullie om daarover te oordelen.

Je kunt nu wel mopperen over het topic dat op slot is, maar als jullie je niet zo gedragen hadden was het topic ook nooit op slot gegaan.

nowornever

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 20:20

F_Orumster schreef:
Eens met Adil.

Hoop dat ze gevonden wordt, en we dat ook nog te lezen krijgen.
Denk niet dat we kunnen oordelen over de investeringen van de eigenaresse, simpelweg omdat we dat niet zien. En dat group geen zoekende mensen is tegengekomen hoeft ook nog niks uit te sluiten, je hoeft maar 5min later te zijn en je ontloopt elkaar.

Ik vind het niet zo gek dat je geen zoekende mensen tegen komt, blijkbaar is het gebied vrij groot anders hadden ze beans waarschijnlijk ook wel gevonden. Maar ik kan me ook voorstellen dat je twijfels krijgt of er veel gezocht wordt, die heb ik persoonlijk ook gehad. En zeker als je daar dan gaat zoeken en niemand tegen komt. Maar ik denk wel dat iedereen hetzelfde doel heeft en dat is beans veilig thuis krijgen

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 20:21

Is hier iemand met een gave zou die mij een PB willen sturen?

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-11 20:21

Caira, de eigenaresse roept hulp van bokkers in maar vervolgens wijst ze alle hulp af en laat ook geen laatste nieuws meer weten. Dan is het niet zo gek dat mensen hun eigen idee daarop aan gaan passen natuurlijk. En nogmaals ik heb geen rellen gezien hoor er waren enkel mensen dus hun visie op het geheel gaven.

Chica

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 20:23

Moderatoropmerking:
Laten we nu even allemaal niet te hard van stapel lopen, zoals Storm al aangeeft zijn we achter even druk in gesprek :)
Geef ons de kans het eea door te nemen en dan horen jullie hoe de uitkomst zal zijn :)
Bij deze dus even een oproep tot geduld :)

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-11 20:23

marleen_usar schreef:
Is hier iemand met een gave zou die mij een PB willen sturen?

Ik heb helaas geen gave maar heb je wel een pb gestuurd met een bokker die wellicht kan helpen.

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 20:24

Dan moet je je ogen open doen, jullie zijn nu niet bepaald sociaal bezig geweest. Het is aan de eigenaresse zelf of ze jullie op de hoogte wil houden van wat er gebeurt. Dat kun JIJ niet van haar eisen.

Je hebt kans dat als jullie gewoon jullie excuses aanbieden, en je normaal gaat gedragen dat het topic vanzelf weer open gaat.

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-11 20:24

Chica schreef:
Laten we nu even allemaal niet te hard van stapel lopen, zoals Storm al aangeeft zijn we achter even druk in gesprek :)
Geef ons de kans het eea door te nemen en dan horen jullie hoe de uitkomst zal zijn :)

Ik heb een hele flauwe opmerking in mn hoofd maar die hou ik maar even voor me ;).

Onassa

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 20:26

Ik ging bewust naar forum zaken over dit onderwerp en zie dat er al een topic over is en na mijn idee terecht!
Wat een waanzinnige achterlijke en ondoordachtige beslissing om juist dat topic op slot te gooien zeg!!!!
Het is een HULP topic verdorie!!!
Laat sommige het dan niet eens zijn met hoe het gaat, de meesten denken mee en doen ook echt wat!
Gaat het lot van hond dan jullie moderaters totaal niet aan het hart???!!!
Nou, ik niem jagers geen eikels maar degene die besloten hebben dat topic op slot te gooien,die verdienen die naam!!!
Nooit eerder ben ik zo kwaad geweest over een slotje!! _-:(

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 20:26

easygoing schreef:
Chica schreef:

Ik heb een hele flauwe opmerking in mn hoofd maar die hou ik maar even voor me ;).

En huppakee daar ga je weer, je hebt geen plaat voor je kop maar een hele betonnen pilaar!

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-11 20:27

Caira schreef:
Dan moet je je ogen open doen, jullie zijn nu niet bepaald sociaal bezig geweest. Het is aan de eigenaresse zelf of ze jullie op de hoogte wil houden van wat er gebeurt. Dat kun JIJ niet van haar eisen.

Je hebt kans dat als jullie gewoon jullie excuses aanbieden, en je normaal gaat gedragen dat het topic vanzelf weer open gaat.

Ehmm wie gedraagt zich nu nou niet?

Niemand die haar verplicht om duidelijkheid te geven maar dan moet er ook niet raar opgekeken worden als mensen hun oordeel op gaan maken.
Denk ook niet dat mensen hun excuses gaan aanbieden althans ik ga dat niet doen omdat zolang er geen openheid van zaken gegeven word ik nog steeds achter mijn woorden sta.

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 20:28

slotje, de reden moge duidelijk zijn.