Hoop idd dat we niet verzanden in welles nietes, dat is zeker niet mijn bedoeling.
Mensen, graag een zinnige discussie zodat er niet weer een slotje opkomt, met dank

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
CGJ12 schreef:
Groep 1: De KWPN-lijn aanhangers'
Groep 2: De alternatieven (bieden een alternatief)
Zannekin"]
[quote="CGJ12 schreef:Best jammer. Een goede scheidsrechter is onzichtbaar op het veld. Blijkbaar is dat niet voor Bart weggelegd.
JAMMER.
Zannekin schreef:Ik denk eigenlijk dat het aantal mensen die er iets van willen leren een groter "clubje" vormen dan diegene die het meeste lawaai maken in die topics. Kunnen we misschien geen clinic met Anna organiseren?
Margreet"]
Wat me vooral opvalt is dat de personen die blijkbaar veel weten hun
mening vaak presenteren als zijnde een [size=18]feit, [/size]zij zijn immers alwetend en worden door hun 'volgelingen' (of noem het meelopers) nog op een voetstuk geplaatst ook.
[/quote]
[quote="Anna42"]
Ze hebben er alleen wat moeite dat de Nederlandse denkbeelden over sportpaarden niet helemaal stroken met [size=18]de realiteit.[/size] .
[/quote]
Bedoel je dit margreet!!
[quote="Margreet schreef:En oh wee als iemand daar eens een keer tegenaan schopt omdat hij/zij een andere mening heeft, dan gaat de 'grote leider' gelijk in de aanval met al zijn volgelingen (of hij/zij besteedt het uit) en wordt de 'secret service' ook nog even aan het werk gezet.
Als bepaalde personen zich misschien eens wat minder alwetend (of noem het misschien zelfs arrogant?) zouden presenteren, dan gaan er waarschijnlijk al heel wat minder tenen krom en nekharen overeind zodat de discussie ook een stuk aangenamer wordt en daardoor zeker niet minder boeiend hoeft te zijn.