RIJ-ITP en HAW terug samenvoegen.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

essie_blue

Re: RIJ-ITP en HAW terug samenvoegen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 16:57

Voor! ook om de redenen die TS geeft :)

Motje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 18:00

Gooya schreef:
Voor mij hoeft het niet samengevoegd te worden.
Ik verbaas me er soms over dat bij een ITP-topic reacties gegeven worden alsof het een HAW topic is. Misschien is het verschil ook niet voor iedereen even duidelijk.
Verder sluit ik me aan bij "blijheid".

Vind ik ook. Mensen die ik spreek zeggen nooit meer foto's in ITP te plaatsen om deze reden.
Ik denk dat het al zou schelen als er in de uitleg van ITP komt te staan dat rijtechnisch commentaar niet de bedoeling is van dit forum, dat men daarvoor bij HAW terecht kan.

VValar

Re: RIJ-ITP en HAW terug samenvoegen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-11 14:58

Ben ook voor het samenvoegen van de twee fora, maar bokt kennende zal dat toch niet gebeuren.
Als je commentaar wil aan de hand van een paar rijfoto's, dan kun je dat imo ook duidelijk in je beginpost neerzetten. Is niet een apart HAW forum voor nodig.
Bovendien is het nog maar te betwijfelen hoeveel nuttige tips en trucs iemand kan krijgen aan de hand van een paar rijfoto’s.

_Bitje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-11 21:54

WinSel schreef:
Ik ben het met TS eens, de regels van HAW vind ik niet leuk meer, je kan niet even een leuk berichtje plaatsen maar je moet echt wat toevoegen, oke daar leer je van
Maar dat kan ook als RIJ-ITP en HAW samen zitten
Ben je iig niet verplicht om wat te moeten zeggen over het rijden, want jonge of niet de beste ruiters kunnen dan nooit op HAW een reactie plaatsen

ik ben het er ook mee eens, vind sowieso dat bokt behoorlijk streng word/ is qua regels en doen :)