2 account`s in 1 huis

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Storm

Re: 2 account`s in 1 huis

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 18:58

Jups, je had gewoon mee kunnen lezen. Alleen inloggen kan niet. Daarom kun je ook niet meelezen in de HK, maar wel in de openbare topics.
Ik stuur je wel even een pbtje over waar we elkaar van kennen ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 19:04

*grinnik* mezelf kennende was ik minimaal 10x pissiger op Bokt dan Bokt op mij dus ik denk dat ik niet eens zin heb gehad om te proberen om mee te lezen :D

Hahaha je maakt me nieuwsgierig :P

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 23:03

dat probleem is hier ook,er komen hier veel mensen op visite en blijven vaak ook langer hier,en meestal hebben mensen een laptop bijzich,welke dan onder ons IP adres (door router) zitten te bokken...

zo kan ik aangezien worden voor het hebben van tig accounts...

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 23:16

Maar dan zien wij ook dat jouw IPadres niet altijd gebruikt wordt maar alleen een bepaalde periode.
Het wordt pas gek als er tientallen accounts worden aangemaakt, en dus niet alleen gebruikt (denk ook aan scholen, daar wordt ook veel gebokt).
Is dus ook geen probleem :)

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-11 13:10

Wij hebben thuis 3 accounts, een van mij, van mijn zusje en van mijn moeder. Zusje en moeder zijn niet heel actief. Nog nooit problemen mee gehad.

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-11 16:19

mistid schreef:
Wij hebben thuis 3 accounts, een van mij, van mijn zusje en van mijn moeder. Zusje en moeder zijn niet heel actief. Nog nooit problemen mee gehad.

Same here!
Ik ben degene die het meest post over heel bokt van ons 3en. Mijn vader in zijn HK topic en mijn moeder heeft een account om ook mee te kunnen lezen/posten in dat topic.
Nog nooit problemen mee gehad.