SA, ik weet echt van niets!

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Damber

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-11 13:29

Nee, niets ontvangen. Geen ban gekregen ;) Alleen een OW, maar toch!

GP60

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 14:18

Ik heb het inderdaad al vaker gehoord. Vervelend, je bent toch altijd onschuldig tot het tegendeel bewezen is??

Winged

Re: SA, ik weet echt van niets!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 15:10

Als het goed is staat er onder een OW altijd de mededeling 'ben je het niet eens met deze ban of OW, neem dan contact op.'

Dus ik vraag mij af waarom dit dan direct zo op FZ moet worden gegooid? In ieder geval: stuur een berichtje naar het team, zodra je pb is gelezen staat deze in je verzonden inbox ipv postvak uit. Vervolgens kan het even duren voordat je antwoord krijgt (word waarschijnlijk nog wel overleg gepleegd) en wacht af. Zij horen met bewijzen te komen dat jij de eigenaar bent van dit SA. Kom je er met de mods nog niet uit ga je door naar de BC en teken je daar bezwaar aan.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 15:13

Waarom dit direct op FZ?
Er staat toch duidelijk dat je contact op kunt nemen met een mod?
Dit valt toch wel onderling op te lossen ipv half bokt erbij te betrekken op FZ.

Tevens is een OW niets ernstigs...Zou ik me dus niet zo druk om maken.
En als jij het echt niet bent kan je dit gewoon aangeven. Lossen ze echt wel op.

GP60

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 15:17

Jolliegirl schreef:
Waarom dit direct op FZ?
Er staat toch duidelijk dat je contact op kunt nemen met een mod?
Dit valt toch wel onderling op te lossen ipv half bokt erbij te betrekken op FZ.

Tevens is een OW niets ernstigs...Zou ik me dus niet zo druk om maken.
En als jij het echt niet bent kan je dit gewoon aangeven. Lossen ze echt wel op.

Niet zo druk over maken? Ze krijgt wel even een OW voor iets wat ze niet heeft gedaan zou me daar dus wel degelijk druk om maken.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 15:18

Ja daar wel over. Lijkt mij dat ze dit prima onderling kunnen oplossen :j
Maar over de OW zelf niet. Als het nou een ban was, had ik het erger gevonden.

GP60

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 15:20

Maar goed dadelijk word er nog een SA gemaakt, en dan krijgt ze weer een OW en dus een ban. Maar vind het wel wat vreemd want je bent gewoon onschuldig tot het tegendeel bewezen is. Zou de mods dus maar eens vragen wat hun conclussie is waarom jij de ban krijgt.
Laatst bijgewerkt door GP60 op 20-01-11 15:21, in het totaal 1 keer bewerkt

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 15:20

Maar dan hoeft het alsnog niet op FZ. Bovendien, als je je een beetje gedraagd krijg niet zo snel een OW weer. En hij verloopt na 6 maanden.

In ieder geval is het beter om gewoon contact op te nemen met het team. Bovendien worden tekst en uitlog over bans namelijk niet openbaar gemaakt en zou er dus ook geen mod hier komen met uitleg of deze OW terecht is of niet. Waarschijnlijk komt er hier een mod die het topic op slot zet met de mededeling dat er contact is opgenomen met de TS.

GP60

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 15:23

Winged schreef:
Maar dan hoeft het alsnog niet op FZ. Bovendien, als je je een beetje gedraagd krijg niet zo snel een OW weer. En hij verloopt na 6 maanden.

In ieder geval is het beter om gewoon contact op te nemen met het team. Bovendien worden tekst en uitlog over bans namelijk niet openbaar gemaakt en zou er dus ook geen mod hier komen met uitleg of deze OW terecht is of niet. Waarschijnlijk komt er hier een mod die het topic op slot zet met de mededeling dat er contact is opgenomen met de TS.

Maar de TS vraagt toch hoe ze kan aantonen dat zij dit niet heeft gedaan. En hoopt daar een antwoord op te krijgen in dit topic.

Caesar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 15:24

Tja, ik ben daar heel nuchter in... ik vind het té toevallig! Je ligt met iemand in de clinche, die krijgt PB's en er is een SA aangemaakt via jouw omgeving.

Knappe collega die daarvan op de hoogte is (of ze moet het in samenspraak gedaan hebben). Het feit dat je er ook een topic over aanmaakt om wel erg overtuigend over te komen dat je het echt niet gedaan hebt, is voor mij nog meer reden om de mod wel te geloven...

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 15:27

In principe hoort het team eerst te bewijzen waarom zij volgens hun een SA heeft. Als zij contact opneemt met het team krijgt zij daar ook wel informatie over. Bovendien staat dat ook duidelijk aangegeven in de OW dat ze altijd contact op kan nemen met het team voor vragen en of opmerkingen al dan niet bezwaren.

Miranda06

of degene met wie ze in de clinch ligt heeft sa aangemaakt en krijgt zij nu de schuld

Winged

Ik denk niet dat wij hoeven te speculeren wie er gelijk heeft en of het account werkelijk een SA is? :)

Miranda06

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 15:28

Nee maar goed, het kan wel.

alex66

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 15:39

[quote="Winged"]Maar dan hoeft het alsnog niet op FZ. Bovendien, als je je een beetje gedraagd krijg niet zo snel een OW weer. En hij verloopt na 6 maanden.
quote]

maar de TS geeft aan dat het niet haar SA is en dat ze ook nog nooit een SA heeft aangemaakt......... wat jij nu zegt is te vergelijken met, een bekeuring betaalen voor door rood rijden in een stad waar je nog nooit geweest ben.......... dat is ook zuur en gaat tegen je gevoel van rechtvaardigheid in
ik kan de TS heel goed begrijpen dat ze de onterechte OW weg wil hebben en een manier zoekt om te bewijzen dat de SA niet van haar is.

helaas heb ik geen antwoord voor haar behalve dan een PB naar de betreffende mod sturen maar of dat zin heeft weet ik niet

GP60

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 15:40

Het is een wel tegen een niet. En ik denk dat de mods bij hun stantpunt blijven.

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 17:11

GP60 schreef:
Het is een wel tegen een niet. En ik denk dat de mods bij hun stantpunt blijven.

Ik weet het wel zeker.

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 17:33

Als je een vraag hebt over een OW die je ontvangen hebt, kun je het beste contact opnemen met de moderator die je de waarschuwing verstuurd heeft. Het kan zijn dat er sprake is van een misverstand. Mocht je er met de moderator niet uit kunnen komen, kan je altijd contact opnemen met de bezwaarcommissie om bezwaar te maken tegen de OW.

Voor individuele vragen over bans/OW's is forumzaken niet de plek, daarom hier een slotje.