Nee hè, eigenlijk niet. Maar ja, voorlopig is het niet anders. Heb in ieder geval wel het gevoel dat ik de juiste beslissing heb gemaakt door voorlopig weer op zwart te gaan.
Nou, ik heb in principe een hele goede scriptie geschreven. Erg veel goede informatie op een hele goede manier geformuleerd, alle punten heb ik ruimschoots voldaan. Dus ik had er een fijn gevoel over. Op tijd ingeleverd, allemaal goed. En nu krijg ik opeens out of the blue een onvoldoende zonder enig goed onderbouwd commentaar. Er zijn concepten ingeleverd waar nu al een 10 voor gegeven is. Scripties die niet te vergelijken zijn met dat wat ik heb ingeleverd. Docenten zitten totaal niet op één lijn. Dus allemaal erg vervelend, ben erg teleurgesteld. Over twee weken begint stage. In die stage moet ik nog een vakblad opzetten en voor het eind van de stage ingeleverd en gepresenteerd hebben. Ook moet ik nog een hele map moet opdrachten maken. Mission impossible geloof ik.
Nope. Dat was voorheen wel, nu niet meer. Want zoals gezegd wordt, zitten alle docenten zo goed op één lijn dat de beoordeling hetzelfde zou zijn. Nou, dikke toeter.
Maar goed, nog even de schouders eronder en dan moet het wel goed komen.
Ik ga gewoon van het ergste uit, dan valt het altijd mee
(ohh ik zie het al helemaal gebeuren 'om 1 april te vieren sturen wij vandaag extra veel pb's rond, willen jullie helpen, stuur ze dan vooral naar Winged. Onderwerp: Het is 1 april....' )