Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Everytime schreef:Nou kijk als je er gelijk mee aankwam dan konden ze er iets mee. Maar na 3 jaar gaat dat simpelweg niet meer. En daar hoef je geen 2 topics voor aan te maken. En mensen overdrijvers noemen en zeggen dat ze nog nooit opgelicht zijn.
Focussed schreef:Everytime schreef:Nou kijk als je er gelijk mee aankwam dan konden ze er iets mee. Maar na 3 jaar gaat dat simpelweg niet meer. En daar hoef je geen 2 topics voor aan te maken. En mensen overdrijvers noemen en zeggen dat ze nog nooit opgelicht zijn.
Dit topic gaat daar niet over, lezen is ook een vak apart voor sommigen geloof ik![]()
Ik snap dat jullie denken: Meid stap erover heen.
Maar als ik nog een kans maak om gelijk te krijgen wil ik die ook eerst van handvatten kunnen voorzien en niet zomaar met zulk gemak weggooien. Snappen jullie?
Focussed schreef:RedZone schreef:Overdrijven is zeker een vak als het gaat om iets van 3 jaar geleden. Dat is toch flink overdrijven.
Waarom heb je er toen niets mee gedaan?
Tuurlijk gaat het om het principe, maar om er nog na 3 jaar mee te komen is toch een lachertje!!
Sjonge zeg, heb jij azijn gedronken vanochtend bij je ontbijt?
Misschien moet je even lezen dan krijg je antwoorden op al je vragen.
merenque schreef:Het gaat over 15 euro en iets dat 3 jaar terug is gebeurt..... Het is maar geld, en geen tonnen. Van fouten kan je leren dus hopelijk heb je er wat van geleerd. Leef nu, wat gebeurt is is gebeurt.
merenque schreef:ja maar geld er zijn zo veel dingen belangrijker in het leven. Zeker als je het hebt over 15 euro
Crypto schreef:merenque schreef:Het gaat over 15 euro en iets dat 3 jaar terug is gebeurt..... Het is maar geld, en geen tonnen. Van fouten kan je leren dus hopelijk heb je er wat van geleerd. Leef nu, wat gebeurt is is gebeurt.
mAAR GELD? Misschien was die 15 euro een heel hoop geld voor de TS destijds. Daarnaast gaat het volgens mij meer om het feit dat de ts iets kocht wat ze graag wilde hebben,daar naar uitkeek en dan teleurgesteld achterblijft met een deuk(je) qua vertrouwen in de eerlijkheid bij een verkoop.
En of het dan 5 , 15 of 150 euro is,DOET ER NIET TOE denk dat het gevoel waarmee de ts achterbleef zwaarder weegt voor de ts dan het geld Ik bedoel je koopt iets in vertrouwen toch?
@ts: kan je niet betreffende bokker ff zoeken in e.a forums van die tijd en kijken welke bokkers ook iets gekocht hebben en wellicht die pben of zij wel hun spullen hebben gehad..
en qua verjaring??? dat is pas na 5 of zelfs 10 jaar hoor dus als ts bewijsjes heeft kan ze gewoon naar politie gaan en dan hopen dat die er wat mee doet, Maar goed dan is misschien het gevoel heb het geprobeert niet gelukt, niet mijn fout, een Aardige verzachting gevoelsmatig dan
Snap ook niet dat er bokkers zijn die vinden dat ze zich druk maakt om 'maar geld' hoe weten jullie nou of het om het geld gaat EN of het voor de TS wel maar geld is?
De verkopende bokker dacht zeker rijk te worden ala dagobert duck?Nee sorry zo ga je niet met mensen om. betaald is betaald moet je het ook leveren..Lijkt mij.
Focussed schreef:Nou het is blijkbaar overdreven dat ik in mijn recht sta en graag dan ook mijn recht wil. Zal wel aan de verhuftering van de wereld liggen dat dat tegenwoordig als normaal wordt bevonden dat je maar over je heen laat lopen als iemand misbruik van je maakt.