Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
Pashon schreef:spatter zie de link niet dat mensen hun profiel niet ingevuld hebben. ik hoef niet met heel mijn hebben en houwen op internet te staan net zoals zoveel bokkers hun profiel niet ingevuld hebben, maar vragen staat vrij als je wat wilt weten kan je dat altijd vragen natuurlijk..
GJ9 schreef:Ik bedoelde de bloemetjes waar je paard dood aan kan gaan. Tuurlijk zeg je dat heel ongezouten.
Pashon schreef:ik duik echt geen profielen in om te speuren op de leeftijd, meestal kan je het wel globaal raden aan de manier van reageren. dat iemand pas 15 is of wat voor leeftijd dan ook zegt niks over de wijsheid sommige mensen van die leeftijd zeggen verstandigere dingen dan iemand van 30
verder waarom zou ik mensen gaan kwetsen met mijn reactie's? zijn allemaal mensen die ik enkel ken van voorbij gaan op bokt dus het heeft voor mij geen toegevoegde waarde om die mensen een schop na te geven.
Je leeft nu eenmaal in een wereld waar je miljoenen verschillende mensen hebt met miljoenen verschillende meningen en elk persoon is een indifidu dus iedereen reageerd anders in bepaalde situatie's en zo reageerd ook iedereen anders.
De een pakt zijn mening in een donsvachtje met een leuk vleurig strikje de ander zegt het recht voor zijn raap maar dat laatste schijnt op bokt niet te mogen, dan word je op je vingertjes getikt.
en frustratie's wegtypen? als ik dat wil open ik wel een frustratie topic dus dat is van mijn kant niet aan de orde.
peacehorses schreef:Pashon schreef:Tevens zie ik ook nog steeds het nut niet van de topics met diverse pagina's vol over hoe sneu een ts is ook daar word een ts niet mee geholpen en gezien de meeste topics toch bedoeld zijn om te helpen of om extra informatie te krijgen zijn de "och meisie toch ik leef met je mee" reactie's ook volkomen nutteloos.
Toch is het nog veel nuttelozer om in een topic van iemand die boos is en van zich af wil schrijven, nog eens een schop na te geven.
love_shyboy schreef:Helemaal mee eens, als je iets zegt zoals jij er over denkt, meestal krijg je gelijk de wind van voren, en kan je een discussie krijgen waarin je word afgezeken...
love_shyboy schreef:Het moet fatsoenlijk zijn ja, maar je kan nog nieteens je mening geven of je word afgezeken.
Dingen als 'Wat doe je paard aan!?' en 'Vind je dat nou normaal!?' etc. ben ik het ook niet mee eens, maar als diezelfde dingen op een 'zachte' manier worden gezet, krijg je alsnog dezelfde lading over je heen... En de mensen vragen meestal toch zelf om een mening? Dan moeten ze niet raar opkijken als ze eerlijke meningen krijgen...
love_shyboy schreef:Het moet fatsoenlijk zijn ja, maar je kan nog nieteens je mening geven of je word afgezeken.
Dingen als 'Wat doe je paard aan!?' en 'Vind je dat nou normaal!?' etc. ben ik het ook niet mee eens, maar als diezelfde dingen op een 'zachte' manier worden gezet, krijg je alsnog dezelfde lading over je heen... En de mensen vragen meestal toch zelf om een mening? Dan moeten ze niet raar opkijken als ze eerlijke meningen krijgen...