Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Dus het is niet omdat ze niet posten, dat ze misschien niet meelezen en op die manier bijleren? 
Varekaj schreef:Ik vind het ook vaaak wel overdreven, maaar heb even voor de gein meegedaan toen er een Belgische vrijgzelle bokker opdook omdat ik dag ervoor voor de grap nog had geroepen in een ander topic "als er nou eens een vrijgezelle belg zou opduiken ja!". Was gewoon veel te grappig, die toevalligheid. Blijkt uiteindelijk wel gezellige vent te zijn, woont ook niet zo ver en zijn dochtertje rijdt op de stal waar ik vroeger zat, but that's it.
Heb hem hier voorts nog niks zien posten, maar uit wat msn-gesprekken blijkt wel dat hij wel met paarden bezig is en wil lerenDus het is niet omdat ze niet posten, dat ze misschien niet meelezen en op die manier bijleren?
Viel me ook wel op dat er plots zowaar een invasie leek van mannen. Meestal lees ik de WWW niet eens, als ik iemand zie met een boeiende mening pluis ik wel even op het profiel
Ohja: Cerbrus, Peertje en Kensha: het heeft een redelijke tijd geduurd eer ik doorhad dat jullie mannen waren

Cerbrus schreef:Ik denk dat aan het aantal berichten van een lid, wel redelijk te zien is met wat voor doel hij hier nou geregistreerd heeft (Na een dag of 1-2).
Ik reageer bijna nooit, maar lees meestal alleen het nieuws en heeeel soms zet ik ergens een reactie neer. Ik zit niet op bokt om mijn halve dag aan reacties etc. te besteden (niets te nadelen van degene die dat wel doen
)
Winged schreef:Ik reageer er ook gewoon niet op. Op WWW kijk ik al amper, laat staan reageren op zo'n 'grappig' heeyyyy een mán! topic. Mocht die persoon echt wat met paarden hebben kom je die ook wel elders tegen. Zo niet: Dan is hij gewoon wanhopig en dat is toch ook een turnoff?
Varekaj schreef:Eh, ik kijk wel regelmatig naar de OS, maar zelfs dan had ik de link nog niet gelegd![]()
Dacht bij peerke eerder dat het ging over nog een kindje erbij ofzo(don't shoot me!)
)