Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Krips schreef:Ik denk dat het probleem er meer in zit dat mensen zich niet beseffen dat er iemand achter de computer zit die indd zich heel naar kan voelen over bepaalde reacties. Bovendien komen sommige opmerkingen heel anders over dan ze misschien bedoelt zijn. Maar doordat het getypt is komt de boodschap niet altijd zo over als het bedoelt wordt.
(hoevaak ik deze:
wel niet gebruikt heb haha) zo kom je net iets vriendelijker over vind ik..Cassidy schreef:En op dat moment krijgt iemand tegengas. Ik ga niet kijken in profielen of iemand wel of niet 16+ is. Sterker nog, leeftijd is niet altijd een indicatie voor kennis van zaken of bereidheid om wat bij te leren....
het is meer een manier van communiceren met jongere bokkers zodat daar op gelet kan worden met het reageren op elkaar.skyline schreef:Misschien voor mensen die niet normaal kunnen reageren op topic's (bij bepaalde dan )
Daar een stipje bijzetten bij 2 stipjes kan je bijvoorbeeld een maand geen berichten plaatsen.
Misscien leren ze daar wat van
?

Jeroennn schreef:Mijn punt:
Communicatie is ooh zo belangrijk.
Er zijn veel wegen die naar Rome leiden. Zo zijn er ook veel manieren waarop iets gezegd kan worden.
En dan maakt het echt wel uit tegen wie je het hebt.

. Je krijgt op één topic soms ook honderd keer het zelfde commentaar en dan gaan ze rellen. Ik snap hier het nut ook niet van. Maar inderdaad we zouden op een nette manier met elkaar moeten kunnen praten.