QueenBeeBee schreef:Maar zegt dat dan iets over jouw gedachtengang of over mijn post A dirty mind is a joy for ever
PussInBoots schreef:QueenBeeBee schreef:Maar zegt dat dan iets over jouw gedachtengang of over mijn post A dirty mind is a joy for ever En....Great minds think alike....
Damber schreef:LawBoy schreef:ik moet aan 25 nuttige berichten raken, dit is ook een manier Je hebt er toch al 2 de blijkbaar in de verkeerde topic staan? Kan ik aan een mod vragen deze te verplaatsen? of is dat erover?
Je kunt dit topic niet naar dat subfora plaatsen of heb je info nodig Hoe oud moet je huishoudster zijn?
Gentlegiant schreef:Je kunt dit topic niet naar dat subfora plaatsen of heb je info nodig Hoe oud moet je huishoudster zijn?is 16 goed
Volgens mij blijf je op die 2 berichten staan als je doorpost.Plaats er nog eens 1... LawBoy schreef:ik moet aan 25 nuttige berichten raken, dit is ook een manier
Mijn gangbare rate om te poetsen e.d. is 10 euro per uur. Ik ben de komende 3 maanden beschikbaar en verwacht wel graag een reiskostenvergoeding
VDB schreef:Ik denk dat jij dan zaken met hem gaat doen:Livanna schreef:In ruil voor een paard kom ik je helpen VDB, kan ik dat paard overkopen??
Gentlegiant schreef:Misschien moet je ook hulp in bed zoeken krijg je nog meer reacties en profiel vieuws dat zou er pas OVER zijn... en zo hopeloos ben ik zeker niet
QueenBeeBee schreef:Nou het blijft mi jte ver rijden.... Of er moet wel iets HEEEEEEL Goeds tegen over staan een schattig belgisch accent?
Je mag daar ook inwonen QueenBeeBee... QueenBeeBee schreef:Nou het blijft mi jte ver rijden.... Of er moet wel iets HEEEEEEL Goeds tegen over staan
LawBoy schreef:Gentlegiant schreef:Misschien moet je ook hulp in bed zoeken krijg je nog meer reacties en profiel vieuws dat zou er pas OVER zijn... en zo hopeloos ben ik zeker niet Wel een leuke bijkomstigheid