Everytime schreef:Als je je eraan stoort, klik er dan gewoon niet op. Kruisje is rechtsboven.
Ik zie het probleem ook niet helemaal? Laat die mensen gewoon lekker hun lolletje hebben en klik een ander topic aan?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Everytime schreef:Ja precies. Zo kan je overal wel een zeiktopic over aanmaken. Wat eigenlijk ook al gebeurd..

_Claire schreef:waar is degene van edward gal op een shetlander dan? Die wil ik wel zien
Die cheeta vond ik ook vet, ik had het hele verhaal gelezen en toen trof ik inene een cheeta aan
Tammy_ schreef:ik kan er wel om lachen, al helemaal omdat het verhaaltje dat aan de foto's vooraf gaan je echt doet denken dat het gaat om een paard, maar het bijvoorbeeld een cheetah blijkt te zijn
Ben je heel geinteresseerd en serieus het verhaal aan het lezen en dan word je ineens verrast door zo'n foto. Als je dit soort topics in een aparte rubriek zet is voor mij de lol er al af, aangezien het dan geen verrassing meer is. 
daniekjuh schreef:iemand een link van de cheeta?
maai_ke schreef:de eersten waren nog grappig. tenminste de eerste en dan de varianten daarop.
maar na zoveel topics over edward op een shetlander, een sterrenkijker als grandprixpaard en een volte die pirrouette wordt genoemd ben ik er wel een beetje op uit gekeken.
zulke topics zijn grappig maar wel als ze creatief en orgineel zijn.
en inderdaad passen ze beter in de huiskamer dan in horse at work.