Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Roosch schreef:Ik heb ook wel eens een haat-pb gehad hoor MarJon, maar op die basis kon er niet geband worden.
Waarom dan nu wel bannen als het om een mod gaat?
Neemt trouwens niet weg dat ik het belachelijk vind dat er zulke pb's naar het team gestuurd worden.
Zonder mods zou er een hoooop misgaan hier op bokt. Ondankbaarheid noemen ze zoiets als ik me niet vergis.
Roosch schreef:Als ik het goed heb, moet een ban door meerdere mods goedgekeurd worden.
Dan is het nog het ene woord tegen het ander.
ModA zegt dat ze door gebruikerA wordt bedreigd staat dan gelijk aan GebruikerA zegt dat ze door gebruikerB wordt bedreigd.
Oftewel, het lijkt mij hetzelfde probleem.
Marchador schreef:Waarom zou je als forumbeheerder iemand bellen. Of ken je Kim persoonlijk ook> Dat maakt het anders.
Zo niet, erg vreemd.
Maar goed fijn dat jullie het hebben uitgepraat.
Jesser schreef:Het is fantastisch dat het met Kim uitgepraat is! Hopelijk kun je er met RK en Sul en Detour ook eruit komen.. Zij waren ook van een aantal dingen beschuldigd waarover ze zeer verontwaardigd zijn..Dan kunnen zij dat hoofdstuk ook afsluiten en verder gaan met hun dingen..
easygoing schreef:Jesser schreef:Het is fantastisch dat het met Kim uitgepraat is! Hopelijk kun je er met RK en Sul en Detour ook eruit komen.. Zij waren ook van een aantal dingen beschuldigd waarover ze zeer verontwaardigd zijn..Dan kunnen zij dat hoofdstuk ook afsluiten en verder gaan met hun dingen..
Nou idd zeg. Super dat het ene opgelost is maar hiermee is de kous voor een aantal andere nog niet af.