Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

_Margot_ schreef:een TAG lijkt me ook een beter idee, want anders moet je 2 topics in twee fora openentenminste, als je foto's én filmpje hebt

VDB schreef:Klopt, maar je hebt dan wel je doelgroep.
Mensen kijken In The Movie om echt alleen filmpjes te kijken
Mensen kijken In The Picture om echt alleen maar foto's te kijken._Margot_ schreef:een TAG lijkt me ook een beter idee, want anders moet je 2 topics in twee fora openentenminste, als je foto's én filmpje hebt
Dribbel schreef:En bij de hoeveelheid verschillende forums die we al hebben is het niet handig om nog een subtopic te hebben. Liever een andere oplossing, dan een extra subforum.
VDB schreef:Er zal nooit een stop komen op het ontstaan van nieuwe (sub-) fora....
Of eigenlijk: er komen absoluut steeds meer fora bij. Met een reden.Dribbel schreef:En bij de hoeveelheid verschillende forums die we al hebben is het niet handig om nog een subtopic te hebben. Liever een andere oplossing, dan een extra subforum.
Zelf zou ik onder ITP ook nog wel een ITP-OV willen, omdat je sommige foto's die je even wil laten zien nergens kwijt kan (daarvoor worden ook topic op FK gesloten, omdat mensen ze dan daar plaatsen en erbij zetten "Foto's niet door mij" of "Svp geen commentaar" etc.). VDB schreef:Is het een idee om een extra forum te maken waar OF alleen Pictures (foto's) te bekijken zijn OF alleen Movie's? (filmpjes)