Meelezers

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

knaasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 20:26

ik ben jullie ook allemaal even aan het nagaan :wow: of dat het echt zo interessant is

LadyMadonna

Re: Meelezers

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 23:13

Boeit me niks, k heb niks te verbergen ;)

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 10:25

Ik moet zeggen dat is soms ook weleens berichten van anderen na lees, als diegene een nogal aparte opmerking maakt, of als diegene bijvoorbeeld helemooie foto's van d'r paard post ofzo, dan ben ik toch wel nieuwschierig of ze nog meer van die rare reacties of mooie foto's posten.

Meelezers die lezen om het meelezen vind ik bloedirritant, zeker als je die mensen irl kent. Het is niet dat ze het niet mogen weten, want dan post ik het niet op internet, maar irritant vind ik het wel.

AnnemiekvM

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-10 14:27

Ik heb geen idee of ik meelezers heb. Maar het maakt mij ook niet zo veel uit. Plaats geen geheimen op internet, dus zo heel interessant is het niet.

slokkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 00:44

AnnemiekvM schreef:
Ik heb geen idee of ik meelezers heb. Maar het maakt mij ook niet zo veel uit. Plaats geen geheimen op internet, dus zo heel interessant is het niet.

Wanneer je in je profiel kijkt naar je profielviews en dit afzet tegen het vorige aantal weet je hoeveel maal je profiel wordt bekeken.
Dat wil niet zeggen dat iedereen ook je gebruikersberichten bekijkt.
Ik heb er +/- 4 per dag of 8 tot 10 wanneer ik in "interessantere" topic's post.

Comes with the trade I guess {:)

Ania

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 00:51

Ze moeten eigenlijk openbaar maken wie er in je profiel heeft gekeken. Doen veel fora al. Als je geen slechte bedoelingen hebt zal t je ook niks uitmaken dat degene weet dat je in t profiel kijkt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 00:54

Waarom zou je dat willen Ania?

Floortje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 00:57

Suzanne F. schreef:
Yep dat is de meest gebruikte tool op bokt.
Waarom denk je dat ik zoveel profielviews heb? Fanatieke meelezer(s) die mijn berichten napluizen.

huh? echt waar? mensen die continu kijken wat jij post?

Wist niet dat dat op bokt gebeurde..

Ania

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 01:00

Mij maakt t niet zoveel uit, ik weet gelukkig wel wie mijn meelezers zijn, dan krijg ik een sms of pm van ' wat lees ik nou?!?' . :D Maar voor mensen die gestalked en gepest worden is het erg handig. En toegeven, soms ben ik wel nieuwsgierig wie er nog meer in mijn profiel kijkt.

Hoe zit t trouwens met mensen die je geblokkeerd hebt de zgn 'foeis'? Kunnen zij wel in je profiel kijken en je berichten volgen? Want jij kunt dat toch niet bij hun of wel? (zo zie je maar weer hoeveel mensen ik geblokt heb hier... ;) )

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 01:43

Ania schreef:
Ze moeten eigenlijk openbaar maken wie er in je profiel heeft gekeken. Doen veel fora al. Als je geen slechte bedoelingen hebt zal t je ook niks uitmaken dat degene weet dat je in t profiel kijkt.

Nou, dat hoeft van mij niet zo nodig hoor := Ook een beetje onzinnig aangezien je ook gewoon via de zoekfunctie kunt zoeken naar de berichten van een gebruiker.

kimmie88

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 01:46

Wat maakt het eigenlijk uiot, dat ze kijken welke berichten je plaatst?
Als je niet wilt dat andere het lezen, moet je het er in de eerste plaats al niet op zetten

maXcomX

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 01:51

Dat ben ik met Kimmie eens. Als je een menig hebt mag je die spuien, er altijd wel mensen die het niet met je eens zijn... Als het andersom zou zijn, is het ook geen forum meer, maar een papegaaienbox. Saai.

Zunzuncito

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-10 17:47

Ik lees zo vaak posts van andere bokkers na en als ik iemand zoek is dat altijd omdat ze me positief opvallen en omdat ik graag wil weten hoe het gaat met een paard of om info over een bepaald probleem na te gaan. Ik kan zo 20 boktnamen bedenken van mensen die ik onthouden heb simpel omdat ze lieten zien kennis van dingen te hebben, er zit een hoop kennis op dit forum waardoor ik mede paard-gerelateerd "out of the box" kan denken. Ik zie posts nagaan niet als iets negatiefs. Ik geef toe dat ik posts van bokkers volg als deze betrekking hebben op de paardenhobby die dit forum als basis heeft, maar als je niet wilt dat mensen makkelijk kunnen zien wat je post, moet je niet op een forum zitten, lijkt me. Het komt op mij over als willen zwemmen zonder nat te worden.
En wat Stef zegt, als je wilt weten wat iemand schrijft kan je ook gewoon via google op naam zoeken, dus die tool weghalen kan het probleem van zien dat er mensen meelezen weghalen, maar dan blijft het probleem nog wel bestaan.
Je kan nog overwegen als je een nieuwe PC aanschaft een nieuwe inlognaam te gaan gebruiken 8-)

butengeweun

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-10 15:05

zou soms wel makkelijk zijn. heb niets te verberen en let ook op met wat ik allemaal op bokt neerzet. Maar als je wel eens wat in een HK neerzet zonder namen of iets in inieminie letter om frustratie weg te krijgen. En je krijgt opeen een OW omdat degen waar het over gaat het heeft gelezen terwijl ze normaal niet in dat topic komt dan denk ik wel van wat is dit. Gelukkig was de mod zo vriendelijk en heeft alleen even de zin verwijderd. Maar dan sta je even vreemd te kijken.

Niets is annoniem maar dat sommige mensen gaan zoeken om je zwart te maken vindt ik soms niet kunnen. (maar hier kunnen ze denk ik ook niet modden)

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-10 15:46

oh kun je dat via het profiel ook opzoeken? :o? weten we dat ook weer.
Doe het meestal via de zoekfunctie kun je per forum zoeken.

Kijk wel eens in profiels als iemand bijv. leuke foto's heeft geplaatst of er in het profiel nog meer staan.

Marthaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-10 15:03

Als iemand hele mooie foto's maakt kijk ik soms wel even om hij\zij nog meer van deze mooie foto's heeft .
Als iemand met mij meeleest maakt het mij niets uit .
Ik zet mijn geheimen niet op internet ;)

annastasia

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-11 15:35

Denk dat het niet nodig/ verstandig is openbaar te maken welke bokker in welk profiel kijkt.
Krijg je alleen maar onderlinge strijd van.

Ook ik kijk wel eens bij bokkers in het profiel. Meer omdat ze interessante posts hebben, wat mijn interesse wekt of om bepaalde berichten uit een topic na te lezen.
Al is daar gelukkig tegenwoordig ook een andere optie voor in het topic zelf.

Heb wel eens pb-s gehad waarom ik zoveel pads had en dat ik die best allemaal wel kon verkopen, want wat moest ik er mee, en kon m'n geld beter in andere zaken steken.
Waar bemoeit diegene zich mee?!?!

Hoe langer iemand op bokt is, en hoe meer iemand post wordt het ook steeds logischer dat diegene veel profielviews heeft.

JPS

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-11 15:52

Hebben ook zo'n nieuwschierige meelezer, lekker laten doen, 't zal wel interessanter zijn dan eigen leventje :-)
Overigens leest natuurlijk niet iedereen die een profielview doet, ook de gebruikersberichten.
Soms is het handig om bijv bij koop of verkoop even te kijken waar iemand woont, of hoe oud de gebruiker is waarmee je correspondeert enzz.