Profiel slimmerik

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-10 09:58

Sleeper schreef:
Ik ken het hele achtergrond verhaal niet, maar wat jij hier doet is ook niet netjes. Je probeert medestanders te krijgen om een bokker af te kraken.

Sluit ik me bij aan.
Beter geen namen noemen.

Het enige wat ik lees is haar kant van het verhaal en ja, natuurlijk heeft zij het recht om dat uit te leggen. Ik zie nergens een persoonlijke aanval.
Snap niet waarom je een topic als dit moet openen, ook wel weer een beetje laag?

En verder ga ik zeker mee met horsiex, prive gegevens openbaar maken, bedreigingen? BELACHELIJK, hoe laag kun je gaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-10 09:59

Dan lees je het toch niet? Ik zie niet in waarom ik dit schijnheilig per pb zou moeten doen, terwijl het om een openbare aangelegenheid gaat.

Anoniem

Re: Profiel slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-10 10:00

Waarom zou een pb sturen schijnheilig zijn? Het is toch een hele normale manier van communicatie, als je persoonlijk iets wil weten van beheer/mods?

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-10 10:00

Pucknew schreef:
Dan lees je het toch niet? Ik zie niet in waarom ik dit schijnheilig per pb zou moeten doen, terwijl het om een openbare aangelegenheid gaat.

Ik zou het eerder beleefd en eer aan jezelf houden noemen dan schijnhelig. JIJ maakt er een probleem van, niet de rest van Bokt. Op deze manier probeer je toch de aandacht te trekken naar slimmerik toe, om wat voor reden die jij daar voor mag hebben dan ook.

magicmist

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-10 10:01

xx_Horsiex schreef:
Pucknew schreef:

Ik zou het eerder beleefd en eer aan jezelf houden noemen dan schijnhelig. JIJ maakt er een probleem van, niet de rest van Bokt. Op deze manier probeer je toch de aandacht te trekken naar slimmerik toe, om wat voor reden die jij daar voor mag hebben dan ook.

helemaal mee eens

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-10 10:01

Ik snap eigenlijk niet zo goed waarom je hier een topic over opent. :+ Had je dit niet gewoon in PB naar een mod of beheerder kunnen sturen?

Edit: ik zie dat ik niet de enige ben die dit zegt. :')

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-10 10:04

Ik ben blij dat Slimmerik nu zelf ook bedrijgingen krijgt en nu weet hoe het voelt.
Ik hoop dat ze hier veel van leert, boontje komt om zijn loontje.

Betreft haar profiel, ach als zij zo haar verhaal kwijt wilt is het goed toch? Zie daar geen persoonlijke aanval in.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-10 10:05

Nou volgens mij maken jullie je meer druk dan ik. Ik zou zeggen, sla het over als het je niet aanstaat. Dat doe ik ook met 99% van de topics op bokt. Is niks mee.

Karolien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-10 10:06

Ik heb nu zoveel topics gezien en gedeeltelijk ook gelezen over bokkers die ontevreden zijn, maar heb nooit gereageerd. Nu kan ik het toch niet meer laten. Waarom denken toch zo veel bokkers dat ze zich moeten bezig houden met het controleren van het handhaven van de regels op bokt. Als iets je niet zint kun je dat aankaarten bij het mod team en als de wijze van afhandeling je dusdanig tegen staat dat je daardoor bokt niet meer leuk vindt, dan kun je altijd op het rode kruisje (althans rood vakje met wit kruisje) drukken en word je niet meer geconfronteerd met je ergernis.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-10 10:07

Somebitch schreef:
Ik ben blij dat Slimmerik nu zelf ook bedrijgingen krijgt en nu weet hoe het voelt.

Betreft haar profiel, ach als zij zo haar verhaal kwijt wilt is het goed toch? Zie daar geen persoonlijke aanval in.

Weer zo'n gevalletje van een trieste reactie... Voel je je beter nu je weet dat Slimmerik bedrEIgt wordt? Slaap je nu beter nu je weet dat iemand die je niet eens kent alleen van internet naar alle waarschijnlijkheid niet meer lekker kan slapen omdat er een idioten zijn die er genoegen uit halen iemand te kwetsen?

Er is een verschil tussen recht door zee zijn en asociaal.

magicmist

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-10 10:07

Pucknew schreef:
Nou volgens mij maken jullie je meer druk dan ik. Ik zou zeggen, sla het over als het je niet aanstaat. Dat doe ik ook met 99% van de topics op bokt. Is niks mee.

als je je er niet druk om maakt.waarom open je dan dit topic..
ik reageer erop omdat ik het onderhand zat ben dat dit soort topics geopent worden.
het forum wordt verpest met dit soort dingen.
ik praat normaal hier niet over mee.
maar vind het ongelooflijk hoe lang mensen kunnen doorgaan over iets of iemand en wilde nu mijn menig hierover geven.

luxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-10 10:08

Ooit een topic geweest over anonimiteit op het net waarin ik mijn idee over slimmerik's aanwezigheid heel duidelijk gemaakt heb: [FZ] Denk je anoniem te zijn op bokt? .
Ze heeft toen zelfs de moeite genomen om mij via hyves een bericht te sturen wat ze weer verwijdert heeft om de indruk te wekken dat ze ene 'stephanie' was, vind dat erg ver gaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-10 10:09

En zo wordt iedereen zat van andere dingen. Ik wordt zat van de hoe scheer ik mijn doos topics, mijn relatie is over topics, ik ben zielig topics.
Die sla ik over. ik raad jou aan hetzelfde te doen met topics die jij zat bent.

Somebitch

xx_Horsiex schreef:
Somebitch schreef:

Weer zo'n gevalletje van een trieste reactie... Voel je je beter nu je weet dat Slimmerik bedrEIgt wordt? Slaap je nu beter nu je weet dat iemand die je niet eens kent alleen van internet naar alle waarschijnlijkheid niet meer lekker kan slapen omdat er een idioten zijn die er genoegen uit halen iemand te kwetsen?

Ik voel me hierdoor beter omdat zij hetzelfde bij mij heeft gedaan. :D

Stephanie_86

ik snap alleen niet waar je het lef vandaan haalt om er gewoon zo een topic over te maken

heb je eigenlijk wel persoonlijk contact gehad met slimmerik want vind het anders ronduit onbeschoft dat je het zo aanpakt

Amandavd

luxx schreef:
Ooit een topic geweest over anonimiteit op het net waarin ik mijn idee over slimmerik's aanwezigheid heel duidelijk gemaakt heb: [FZ] Denk je anoniem te zijn op bokt? .
Ze heeft toen zelfs de moeite genomen om mij via hyves een bericht te sturen wat ze weer verwijdert heeft om de indruk te wekken dat ze ene 'stephanie' was, vind dat erg ver gaan.

Kun je dat bewijzen of is dat een loze uitspraak om iemand te benadelen?

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-10 10:11

Somebitch schreef:
xx_Horsiex schreef:

Ik voel me hierdoor beter omdat zij hetzelfde bij mij heeft gedaan. :D

En, dus omdat zij dat bij jou heeft gedaan, vind je het fijn dat het bij haar gebeurt?

En over wie zegt dat iets dan? Over haar, of over jou?

Wraak is zoet maar misschien had je er beter boven kunnen staan....

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-10 10:12

Ik heb er bovengestaan hoor, deed ik al 3 jaar. :j
Ja ik vind het fijn dat het bij haar gebeurd omdat ze er dan hopelijk zelf ook eens van leert. ;)

Verder ga ik hier niet meer op door want dat is behooorrlijk offtopic.

Edit: Enne wraak is zoet? Ik heb geen wraak genomen? :?
Laatst bijgewerkt door Somebitch op 19-12-10 10:12, in het totaal 1 keer bewerkt

luxx

Nee dat kan ik niet bewijzen, maar ik las wel op een ander forum dat slimmerik op een dag naar Kim gebeld heeft om een en ander uit te praten en zij zichzelf toen 'Stephanie' noemde.

Anoniem

Stephanie_86 schreef:
ik snap alleen niet waar je het lef vandaan haalt om er gewoon zo een topic over te maken

heb je eigenlijk wel persoonlijk contact gehad met slimmerik want vind het anders ronduit onbeschoft dat je het zo aanpakt

Nee je kunt maar beter voorkomen dat slimmerik je ip-adres te pakken krijgt. Dus nee, heb ik ook geen behoefte aan. na het kattentopic terug te hebben gelezen in google-cache heb ik gegeten en gedronken.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-10 10:13

luxx schreef:
Nee dat kan ik niet bewijzen, maar ik las wel op een ander forum dat slimmerik op een dag naar Kim gebeld heeft om een en ander uit te praten en zij zichzelf toen 'Stephanie' noemde.

Je hebt het gelezen maar is het dan ook waar?

luxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-10 10:14

Ik heb daar nooit iets tegen iemand over gezegd, dus vind dat dan op z'n minst een raar toeval.

Fnanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-10 10:14

Aangezien Forumzaken bedoeld is voor zaken rondom beleid en het niet bedoeld is voor het bespreken van individuele zaken plaats ik hier een slotje.
Als je iets tegenkomt wat tegen de regels is dan kan je altijd een TeM plaatsen of een PB naar een moderator sturen.