Bokt? Ik ben er gek op!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

HRE

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 12:50

__Robijn__ schreef:
Jep zo kan het gaan, maar ook hééél vaak is bokt helemaal niet zo leuk.. word je afgekraakt en afgezeken.. want iedereen is tenslotte de béste ruiter en allemaal zijn we dierenarts. Iedereen weet het beter.:(:)

_/-\o_ _/-\o_

Sabin_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 12:54

Yamcha schreef:
duChambre schreef:
Ondanks dat er hier naast al die gezellige berichtje ook nogal veel haat en nijd is ben ik er ook dol op ;)

Geef toe, af en toe is een rel ook wel leuk hoor :D

Ik kan ook onwijs genieten van een discussie waarbij de gemoederen hoog oplopen, eigenlijk :D
Haha ik ook :o

Bokt, ik zou ook niet zonder kunnen. Kijk er elke dag op en vind topic's waarin mensen elkaar (of alleen TS) steunen ook bijzonder mooi :j

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 12:55

Ik moet zeggen dat ik toch steeds minder reltopics tegen kom de laatste tijd. Misschien is het omdat ik niet vaak meer in dag soort topics kom? Misschien omdat het boktbeleid wat strenger is geworden? Of misschien zijn de meeste bokkers toch wat verstandiger aan t worden en gaan mensen logischer denken..?
Als je bijvoorbeeld kijkt naar de naturals-normals-battle die hier een paar jaren geleden nog zo heftig woedde, daar merk ik nu vrijwel niks meer van.

Maureen_M

Re: Bokt? Ik ben er gek op!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 14:04

Bokt kost tijd, maar het is zo gezellig :) ik heb mijn eigen HK topic en we kletsen iedere avond lekker bij :) ik heb ook al redelijk veel vriendjes gemaakt hier :D Wat centjes verdiend, en ook mega veel uitgegeven :=

Reltopics idd ;) Ik ben gewoon eerlijk, en geef toe dat ik 1 keer gereld heb hier op bokt ;) met de gedachte dat ik het misshcien grappig zou vinden, samen met mijn kleine nichtje (heeft geen bokt). het is duidelijk echt niet grappig ;) Het na mijn ban, er zeker van geleerd :) En zal het ook niet meer doen :D

Bokt is gewoon een enorme gezellige boel :D en ben er ook gewoon blij mee. Je kan elkaar zeker helpen :D Zonder bokt zou ik me denk ik mega vervelen :P ... En dat geld ook voor mijn paardje :P als ik dat niet had, zou verveling mega toeslaan :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 14:06

8nnemiek schreef:
Ik moet zeggen dat ik toch steeds minder reltopics tegen kom de laatste tijd. Misschien is het omdat ik niet vaak meer in dag soort topics kom? Misschien omdat het boktbeleid wat strenger is geworden? Of misschien zijn de meeste bokkers toch wat verstandiger aan t worden en gaan mensen logischer denken..?
Als je bijvoorbeeld kijkt naar de naturals-normals-battle die hier een paar jaren geleden nog zo heftig woedde, daar merk ik nu vrijwel niks meer van.

Dat vind ik toch jammer, want ook al waren het eindeloze discussies, het zette me wel aan het denken waarom ik dingen deed zo ik ze deed. Je leert er ook van argumenteren, en op een gegeven moment kun je heel goed onderbouwen waarom je bepaalde keuzes maakt. Ik mis die discussies wel, hoor.

xJasmijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 14:10

Ja dat vindt ik ook.
elke dag eventjes kijken onder school, ik kan het gewoon niet laten :9
al everschillende dingen gekocht, oa. een heeeeeel fijn hoofdstelletje, waar ik veel aan heb gehad. :)

En zoals ik altijd zeg als mensen vragen ; wat doe je nu weer op de paarden site!?
Dan zeg ik ; Ik krijg er gewoon goeie zin van! :D

01San

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 14:12

Ik vind het ook super hier op Bokt!
Het is ook wel erg verslavend hoor!

xJasmijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 14:13

idd. :)

Peperkroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 14:13

Wat ik zo fijn vind aan bokt is dat je geen fiets verstand hoeft te hebben van paarden om je hier toch te vermaken :')

robeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 14:17

Chris schreef:
Wat ik zo fijn vind aan bokt is dat je geen fiets verstand hoeft te hebben van paarden om je hier toch te vermaken :')

En dat vind ik dan weer jammer. Ik was blij een paardenforum gevonden te hebben. Blijkt achteraf toch niet helemaal zo te zijn. Maar neemt niet weg dat het hier soms echt wel gezellig is hoor.

Everytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 14:21

O ik vind dat wel fijn, niet alles over paarden, dat verveelt zo snel..

Peperkroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 14:25

robeer schreef:
Chris schreef:

En dat vind ik dan weer jammer. Ik was blij een paardenforum gevonden te hebben. Blijkt achteraf toch niet helemaal zo te zijn. Maar neemt niet weg dat het hier soms echt wel gezellig is hoor.

Paardrijden deed ik wel hoor, toen ik hier lid werd :j Alsnog had ik er geen verstand van maar kon ik erg veel met tips die hier werden gegeven :j Later kwam ik erachter dat bokt meer was dan het onderdeel Rijtechnisch en dat is me goed bevallen. Nu zie ik mezelf niet echt meer in de positie om te reageren bij bijv. RT of HAW, omdat ik te weinig verstand heb van paarden om er iets nuttigs over te zeggen. Dat laat ik over aan bokkers die er wél veel vanaf weten.

EarthFocus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 14:25

Chris schreef:

Ja, volgens mij kan je dan beter op facebook of hyves gaan zitten, ipv het hier op te houden.
Het is hier voor de paardenliefhebbers :P

Pasamba

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 14:26

Ik kwam ook op bokt met het idee van; oh leuk een paardenforum! Maar ik vind het veel leuker dat het zo breed is.
Altijd maar over paarden praten is ook saai. :+

xJasmijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 14:28

wel 1 ding heeft iedereen gemeen ; je houdt alemaal van paarden :P hhaahash

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 14:30

Yamcha schreef:
duChambre schreef:
Ondanks dat er hier naast al die gezellige berichtje ook nogal veel haat en nijd is ben ik er ook dol op ;)

Geef toe, af en toe is een rel ook wel leuk hoor :D

Ik kan ook onwijs genieten van een discussie waarbij de gemoederen hoog oplopen, eigenlijk :D

Ik eigenlijk ook wel :Y)

Maar over het algemeen ben ik ook heel blij met bokt. Oke, soms halen bepaalde mensen wel een beetje het bloed onder mijn nagels vandaan, maar er staat ook heel veel positiefs tegenover. Vooral het topic over hoefbevangenheid vind ik geweldig. Iedereen leeft met elkaar mee, tips worden over en weer gegeven en als je het even niet meer weet er altijd wel iemand die je kan opbeuren. Geweldig!

Peperkroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 14:34

gabjj8 schreef:
Chris schreef:

Ja, volgens mij kan je dan beter op facebook of hyves gaan zitten, ipv het hier op te houden.

Wie zegt dat ik geen paardenliefhebber ben? Lees mijn post hierboven :) Ik ben zeker een paardenliefhebber, heb er alleen niet veel verstand van. Maar ik lees graag mee in discussies om erover te leren. En ik post in niet paard-gerelateerde fora.

AnnemiekvM

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 14:35

gabjj8 schreef:
Chris schreef:

Waarom? Hier heb je zo veel verschillende topics, of een gezellige HK. Dus geen probleem om je hier te vermaken als je niet zo actief in de paarden bent.
Al vind ik persoonlijk informatieve topics ook erg leuk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 18:40

Ik ben het met jullie eens, ik zit inmiddels al heel wat jaartjes op bokt, en ben het steeds meer gaan waarderen hier. In het begin vond ik bokt vrij onpersoonlijk maar nu ik steeds meer mensen ben gaan leren kennen en sommigen ook waarderen kom ik toch elke dag wel even kijken.
Toevallig vorige week iets meegemaakt waardoor ik mij hier nog meer thuis ben gaan voelen. (Kan me dr verder niet over uitlaten is privé) :)
Ik heb het idee dat bokt toch wel een hele grote familie is, en een bron van onschatbare informatie.

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 19:42

Ik zie bokt zeker niet als familie.
Ik vind bokt een fijn tijdverdrijf, ik haal er informatie vandaan en in de HK topics is het heel gezellig. Ik kan er mijn verhaal kwijt als er even niemand in de buurt is en advies als ik ergens ervaring mee heb. Ook heb ik een aantal jaar met veel plezier gemod.
Maar het is en blijft een internetforum en tijdverdrijf.
Vrienden en familie heb ik toch liever buiten bokt, in het echte leven. :j
Overigens heb ik ook een aantal vriendinnen die op bokt zitten. Een heb ik via bokt leren kennen en anderen zijn via mij op bokt gekomen.

__Robijn__

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 20:23

Ibbel schreef:
__Robijn__ schreef:
Jep zo kan het gaan, maar ook hééél vaak is bokt helemaal niet zo leuk.. word je afgekraakt en afgezeken..

En weet je wat nou het leukste aan bokt is? Al die klagers, ze blíjven maar terugkomen. Ze blíjven kritiek hebben, niets deugt er, bokt is corrupt, er wordt met twee maten gemeten, de regels zijn stom, maar ze blíjven maar terugkomen.

Waarom zou dat nou toch zo zijn? Misschien omdat bokt zo leuk is? :+

Wist je dat als mensen het leuk vinden ze dit aan ongeveer 3 personen melden.. en als ze iets slechts hebben meegemaakt dit maar liefst 9 personen zijn? Mensen klagen gewoon liever :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 00:35

Klopt helemaal, daarom zullen dit soort topics ook nooit zo'n storm lopen, als dr een zeur topic is weten ze niet hoe snel ze moeten reageren, al struikelend.

Ibbel schreef:
En weet je wat nou het leukste aan bokt is? Al die klagers, ze blíjven maar terugkomen.

Idd klopt helemaal, dus zo verschrikkelijk is het hier helemaal niet :)

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 12:31

Bokt is voor iedereen hier leuk. Anders kom je er toch niet?

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 12:33

Ben ik het helemaal mee eens :D (de OP)
Af en toe iets te verslavend, haha :')
Heb ook al veel nieuwe 'dinnetjes ontmoet op bokt!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 13:44

slimmerik schreef:
Bokt is voor iedereen hier leuk. Anders kom je er toch niet?

Ook mijn gedachte :)