__Robijn__ schreef:Jep zo kan het gaan, maar ook hééél vaak is bokt helemaal niet zo leuk.. word je afgekraakt en afgezeken.. want iedereen is tenslotte de béste ruiter en allemaal zijn we dierenarts. Iedereen weet het beter.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Yamcha schreef:Haha ik ookduChambre schreef:Ondanks dat er hier naast al die gezellige berichtje ook nogal veel haat en nijd is ben ik er ook dol op
Geef toe, af en toe is een rel ook wel leuk hoor
Ik kan ook onwijs genieten van een discussie waarbij de gemoederen hoog oplopen, eigenlijk
8nnemiek schreef:Ik moet zeggen dat ik toch steeds minder reltopics tegen kom de laatste tijd. Misschien is het omdat ik niet vaak meer in dag soort topics kom? Misschien omdat het boktbeleid wat strenger is geworden? Of misschien zijn de meeste bokkers toch wat verstandiger aan t worden en gaan mensen logischer denken..?
Als je bijvoorbeeld kijkt naar de naturals-normals-battle die hier een paar jaren geleden nog zo heftig woedde, daar merk ik nu vrijwel niks meer van.
Chris schreef:Wat ik zo fijn vind aan bokt is dat je geen fiets verstand hoeft te hebben van paarden om je hier toch te vermaken
robeer schreef:Chris schreef:Wat ik zo fijn vind aan bokt is dat je geen fiets verstand hoeft te hebben van paarden om je hier toch te vermaken
En dat vind ik dan weer jammer. Ik was blij een paardenforum gevonden te hebben. Blijkt achteraf toch niet helemaal zo te zijn. Maar neemt niet weg dat het hier soms echt wel gezellig is hoor.
Yamcha schreef:duChambre schreef:Ondanks dat er hier naast al die gezellige berichtje ook nogal veel haat en nijd is ben ik er ook dol op
Geef toe, af en toe is een rel ook wel leuk hoor
Ik kan ook onwijs genieten van een discussie waarbij de gemoederen hoog oplopen, eigenlijk
gabjj8 schreef:Chris schreef:Wat ik zo fijn vind aan bokt is dat je geen fiets verstand hoeft te hebben van paarden om je hier toch te vermaken
Ja, volgens mij kan je dan beter op facebook of hyves gaan zitten, ipv het hier op te houden.
Het is hier voor de paardenliefhebbers
gabjj8 schreef:Chris schreef:Wat ik zo fijn vind aan bokt is dat je geen fiets verstand hoeft te hebben van paarden om je hier toch te vermaken
Ja, volgens mij kan je dan beter op facebook of hyves gaan zitten, ipv het hier op te houden.
Het is hier voor de paardenliefhebbers
Ibbel schreef:__Robijn__ schreef:Jep zo kan het gaan, maar ook hééél vaak is bokt helemaal niet zo leuk.. word je afgekraakt en afgezeken..
En weet je wat nou het leukste aan bokt is? Al die klagers, ze blíjven maar terugkomen. Ze blíjven kritiek hebben, niets deugt er, bokt is corrupt, er wordt met twee maten gemeten, de regels zijn stom, maar ze blíjven maar terugkomen.
Waarom zou dat nou toch zo zijn? Misschien omdat bokt zo leuk is?
Ibbel schreef:En weet je wat nou het leukste aan bokt is? Al die klagers, ze blíjven maar terugkomen.