Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lisa schreef:Ik geloof het best van kwikio dat ze niet altijd even vriendelijk is aangezien je ziet hoe zij post.
ikdoemaarwat schreef:Sleeper schreef:Het is haar waarheid, haar verhaal. Gaan we nu ook al achter de schermen dingen hier uitvechten?
ik denk dat alles in verband staat met elkaar, wat er al speelde, en dit verhaal
en ja nessah is vrij om haar verhaal te doen ,net als moderators dan weer vrij zijn om hun kant te vertellen
dat dit dan openbaar gebeurd is wel zo eerlijk en duidelijk naar iedereen toe en krijg je ook geen speculatie's
ikdoemaarwat schreef:en ja nessah is vrij om haar verhaal te doen ,net als moderators dan weer vrij zijn om hun kant te vertellen
dat dit dan openbaar gebeurd is wel zo eerlijk en duidelijk naar iedereen toe en krijg je ook geen speculatie's
ikdoemaarwat schreef:Lisa schreef:Ik geloof het best van kwikio dat ze niet altijd even vriendelijk is aangezien je ziet hoe zij post.
ik denk dat nessah juist tegen het botten van kim was als ik het zo goed lees
maar misschien lees ik het verkeerd?
en kiwiko hier nu negatief bespreken lijkt mij niet de bedoeling aangezien zij geen bokker meer is