Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Lovely schreef:Ikdoemaarwat, ik snap je vraag wel, maar ik denk dat het voor de mods en het beheer nog onduidelijk is omdat je vraag voortkomt uit topics en modacties in het laatste uur. Het kan helpen om een duidelijkere vraag-/probleemstelling te formuleren.
c_alsemgeest schreef:MoonChloe schreef:Ik snap echt niet waarom er zo met slotjes wordt gesmeten?
Effe een offtopic vraagje: Krijg ik een OW als ik een modje uitscheld via PB? Daar wordt toch niet op gemodereerd?
haha heb je daar behoefte aan?
Steentje schreef:Billy, ik krijg een nare bijsmaak in mijn mond van je opmerkingen in dit topic, en ook in de voorgaande, eerder geopende topics..
C'est le ton qui fait la musique.
En daarbij, ben ik van mening, dat als je je kritiek wat anders verwoord, je meer kans hebt om daadwerkelijk 'serieus' genomen te worden.
Je opmerkingen hebben namelijk een erg negatieve ondertoon in mijn ogen, en dat is jammer.
En offtopic:
Ikdoemaarwat, bedankt voor het quoten van mijn citaat!
Mindim schreef:Laat ik dan een algemene vraag stellen, ik heb niets met de vorige topics te maken.
Waarom mag je niet een kritische noot uiten naar het beheer en over het functioneren van Bokt? Het is toch niet netjes wanneer er vragen rijzen over hoe Bokt bepaalde zaken hanteert, een slot op een topic te gooien? Je kan toch ook een antwoord geven?
Lovely schreef:Floortje88 schreef:wat is een ow??
Precies dat wat je hoort als je het hardop uitspreekt.
Steentje schreef:Billy, ik krijg een nare bijsmaak in mijn mond van je opmerkingen in dit topic, en ook in de voorgaande, eerder geopende topics..
C'est le ton qui fait la musique.
En daarbij, ben ik van mening, dat als je je kritiek wat anders verwoord, je meer kans hebt om daadwerkelijk 'serieus' genomen te worden.
Je opmerkingen hebben namelijk een erg negatieve ondertoon in mijn ogen, en dat is jammer.
En offtopic:
Ikdoemaarwat, bedankt voor het quoten van mijn citaat!
Steentje schreef:Ik vind het gewoon jammer dat het steeds weer mislukt, om een fatsoenlijk discussieertopic op gang te brengen, en te houden.
Slotje na slotje volgt zich op, en beide partijen krijgen geen kans om daadwerkelijk uit te leggen wat er op hun hart ligt, want voor je het weet..
Inderdaad, dient het volgende slotje zich weer aan!
Waarom niet open en eerlijk zijn, kunnen incasseren en opbouwende kritiek geven naar elkaar?
Suggesties van gebruikers naar Mod's toe, en visa versa.
Ik blijf bij mijn standpunt..
Eeuwig zonde, want ik weet - en velen met mij, dat weet ik zeker! - dat een fijne, respectvolle discussie heel veel positiefs op gang kan brengen!
Anoniem schreef:Citaat:Jij bent nog maar net geregistreerd, jij weet niet hoe het vroegerwas toen je nog normaal kon discussieren en volwassen behandeld werd...
Oh, dus omdat iemand hier net zit, mag hij niet zeggen wat hij over een bepaalde kwestie vindt... Nu wordt ie leukEn jij bent de moedergans hier?
Anoniem schreef:Citaat:Jij bent nog maar net geregistreerd, jij weet niet hoe het vroegerwas toen je nog normaal kon discussieren en volwassen behandeld werd...
Oh, dus omdat iemand hier net zit, mag hij niet zeggen wat hij over een bepaalde kwestie vindt... Nu wordt ie leukEn jij bent de moedergans hier?