Lante schreef:...
had het persoonlijk ook liever via PB gedaan, modden is ook lang niet altijd makkelijk en hij sluit vast niet voor zijn plezier topics...
Nou, dan kan je heeeel lang heen en weer PBen zonder resultaat is mijn ervaring

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
Elin_ schreef:orienta schreef:Ik tem.
Wat kinderachtig om hier een topic over te maken
deze reactie is pas kinderachtig.
Mag je tegenwoordig niet eens je mening neerzetten zonder dat er geteMt of toppic gesloten word?
Het is openbaar en mits je niet te grof / onrespectvol etc bent vind ik dat je zeker je mening mag zeggen.
Er word idd te veel met slotjes ''gegooit''
In het echt zie je dat toch ook niet? Ooooh discussie ik plaats een ''slotje'' of te wel die mensen moeten gewoon hun mond houden ofso?
orienta schreef:ikdoemaarwat schreef:
ik vind idd ook een goede discussie moet kunnen, zie er ook niks vaags of tem waardig is......
orienta: waarom vind jij het temwaardig
waarom vind jij dat er geen goede discussie mag plaats vinden?
Omdat ik het niet netjes vind dat het topic naar 1 mod word gericht.
Aub hou je pbtjes bij je met waarom ik TEM mensen, die mods doen ook gewoon hun werk en zoals al gezegd word een mod beslist niet alleen op een topic op slot gaat
MarcoBorsato schreef:orienta schreef:Ik tem.
Wat kinderachtig om hier een topic over te maken
Ik vind het nogal kinderachtig om te temmen op iets waar obviously iemand naar kijkt.
orienta schreef:Omdat ik het niet netjes vind dat het topic naar 1 mod word gericht.
Aub hou je pbtjes bij je met waarom ik TEM mensen, die mods doen ook gewoon hun werk en zoals al gezegd word een mod beslist niet alleen op een topic op slot gaat