Karl66 een vraagje...

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Waves

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 01:03

Lante schreef:
...

had het persoonlijk ook liever via PB gedaan, modden is ook lang niet altijd makkelijk en hij sluit vast niet voor zijn plezier topics...

Nou, dan kan je heeeel lang heen en weer PBen zonder resultaat is mijn ervaring :')

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 01:04

Het leuke discussieforum is een ja en amen forum geworden. Zodra je nee zegt waar iemand anders ja wil horen wordt er getemd en/of springt er een mod als een bok op de haverkist om de boel te slotteren en kritische gebruikers monddood te maken....

Ceriadwen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-10 01:04

Elin_ schreef:
orienta schreef:
Ik tem.
Wat kinderachtig om hier een topic over te maken

deze reactie is pas kinderachtig.
Mag je tegenwoordig niet eens je mening neerzetten zonder dat er geteMt of toppic gesloten word?
Het is openbaar en mits je niet te grof / onrespectvol etc bent vind ik dat je zeker je mening mag zeggen.
Er word idd te veel met slotjes ''gegooit''

In het echt zie je dat toch ook niet? Ooooh discussie ik plaats een ''slotje'' of te wel die mensen moeten gewoon hun mond houden ofso? :?

Denk dat ik die de volgende keer gebruik als ik een discussie heb die me niet aan staat.. midden in een gesprek... IK TEM!!

Denk dat iedereen me heeeeeeel raar aan stata te kijken...

Lante

Ik vind dit een beetje op de man spelen eigenlijk en daarom ben ik het wel met Orienta eens. Zonder Mods geen Bokt. Houd het dan wat algemeen, dat sommige mods wel erg snel een topic sluiten, maar noem er dan geen naam bij zo schereeuwerig in de titel.

upendo

orienta schreef:
ikdoemaarwat schreef:
:')

ik vind idd ook een goede discussie moet kunnen, zie er ook niks vaags of tem waardig is......

orienta: waarom vind jij het temwaardig
waarom vind jij dat er geen goede discussie mag plaats vinden?

Omdat ik het niet netjes vind dat het topic naar 1 mod word gericht.
Aub hou je pbtjes bij je met waarom ik TEM mensen, die mods doen ook gewoon hun werk en zoals al gezegd word een mod beslist niet alleen op een topic op slot gaat

Ohja, ik kan evt ook wel temmen.. Je bent offtopic en je hebt nogal wat oneliners. :)

lesilla

In mijn ogen, als er veel mensen klagen is het altijd wel waardevol om het te bespreken.

Ojajoh

zeggen dat je temt is overigens ook offtopic............
en niet toegestaan op bokt ;)

ik zie ook niet dat karl66 aangeallen wordt ,tenslotte is hij hoofdmod en sluiter van het topis, dus denk dat hij het beste antwoord kan geven

Urbanus

Afbekken is wat gebeurt op een zeker ander forum, dit is gewoon openheid van zaken vragen aan iemand die erg opvalt en wrevel veroorzaakt.

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 01:05

MarcoBorsato schreef:
orienta schreef:
Ik tem.
Wat kinderachtig om hier een topic over te maken

Ik vind het nogal kinderachtig om te temmen op iets waar obviously iemand naar kijkt.

ik vind het ook eerder kinderachtig om te temmen, dan dat het kinderachtig is om een topic te openen... het is blijkbaar iets wat veel bokkers dwarszit.
Met de specifieke mod heb ik dan nooit problemen gehad... maar wel merk ik dat topics de laatste tijd echt snel op slot gaan.
het begint meer op een boktatuur te lijken, en dat is jammer.
Want het is een discussieforum, veel discussies worden nu op de voorhand al afgekapt zonder dat er ooit maar ergens een verkeerd woord is gevallen. Een pittige discussie is namelijk geen aanval ;)
Laatst bijgewerkt door c_alsemgeest op 09-12-10 01:06, in het totaal 1 keer bewerkt

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 01:06

orienta schreef:
Omdat ik het niet netjes vind dat het topic naar 1 mod word gericht.
Aub hou je pbtjes bij je met waarom ik TEM mensen, die mods doen ook gewoon hun werk en zoals al gezegd word een mod beslist niet alleen op een topic op slot gaat

pb's openbaar maken is ow waardig op bokt, je maakt je nu al 2 x schuldig .......

Anoniem

Afbekken.. Dus nu is een vraag stellen al afbekken?
Ik kan snel een jankert wezen, maar wist niet dat er mensen zijn die echt overal om kunnen huilen... Vrijheid van meningsuiting geld óók op het internet... (:

Karl66

Een bokker had een vraag over haar OW en het heeft niet zoveel zin om daar een topic over te openen. Voor het antwoord op die vraag moet je toch bij een mod zijn en een PB is daarvoor de geëigende weg.

Het heeft dus ook niet zoveel zin om hier topics over te blijven openen en naar de bekende weg te vragen.

Hier dus ook een slotje.