Ik klik op openingspost maar beland halverwege??

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

BartVB
Eigenaar

Re: Ik klik op openingspost maar beland halverwege??

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-10 18:02

Hier werkt deze functie gewoon?

Kunnen jullie antwoord geven op de voglende vragen? Dan krijgen we misschien duidelijk waar het nu misgaat.

1: Wat zie je (en waar ben je dan precies)
2: Wat klik je aan (en welke link is dat)
3: Wat gebeurt er
4: Wat verwacht je dat er gebeurt

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-10 18:03

Actieve onderwerpen
dan klik ik gewoon een willekeurig topic met meerdere pagina's, ik klik op de titel.
dan kom ik op een willekeurige pagina..

maar ik verwacht toch echt bij de hoofdpost uit te komen :P

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-10 18:03

Maar Bart deze functie is er toch al best een tijdje? Lijkt me dat er echt iets mis is als er zoveel mensen met problemen zitten... ik heb overigens nergens last van (tot nu toe).
Als ik het goed begrijp springt hij naar random pagina's terwijl de bokker dat topic nog nooit heeft aangeklikt (en dus bij de openingspost uit zou moeten komen)?
Laatst bijgewerkt door Fenrir op 04-12-10 18:05, in het totaal 1 keer bewerkt

Floortje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-10 18:05

Jolliegirl schreef:
Actieve onderwerpen
dan klik ik gewoon een willekeurig topic met meerdere pagina's, ik klik op de titel.

ik heb ook precies hetzelfde.
Maar zit nog niet zo lang op bokt dus dacht dat het hoorde :Y)

ElanII

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-10 18:26

BartVB schreef:
Hier werkt deze functie gewoon?

Kunnen jullie antwoord geven op de voglende vragen? Dan krijgen we misschien duidelijk waar het nu misgaat.

1: Wat zie je (en waar ben je dan precies)
2: Wat klik je aan (en welke link is dat)
3: Wat gebeurt er
4: Wat verwacht je dat er gebeurt

De volgende link: [RT-P] Hele slechte houding - Wat nu ? had ik gisteren geopend en de openingspost gelezen. Ik klik nu gewoon de link aan en kom op pagina 2 uit, terwijl er #unread achter de link staat. Unread was hij dus niet, maar zoals jij de feature bedoelde zou ik dus bij de 2e post uit hebben moeten komen. Heb ik dat goed begrepen ?
[BB-ITP] Ja hoor!!!! De sneeuw-croissantjes zijn er weer!!!!
Deze link idem, had ik nog helemaal niet gezien. De 1e keer dat ik die opende ging goed gewoon op openingspost. Afijn, backspace gedaan en nog een keer de link aangeklikt. Dan kom ik dus op de 2e pagina uit... Ik verwacht op de post na de openingspost uit te komen.

Heb je hier wat aan ?

Mila87

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-10 18:29

Ik heb het ook :)

Ik ga via actieve onderwerpen naar nieuwe topics en beland halvewege. Ik vond het maar een rare openingspost :') totdat ik door had dat het niet de 1e pagina was.

Misschien wat vervelend maar zo'n grote ramp is het niet. Ik klik gewoon op pagina 1 en probleem opgelost :)

kler

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-10 18:35

Jolliegirl schreef:
Actieve onderwerpen

Ik heb ook precies hetzelfde als dit. Dit is ook het geval bij topics met meerdere pagina's die ik nog nooit heb geopend.

lovey_ou

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-10 18:38

DorusJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-10 19:50

Als ik in een topic zit en met mijn muis boven de topictitel (meteen boven waar de modjes genoemd staan) ga hangen krijg ik http://www.bokt.nl...start=25 te zien. Als ik op pagina 3 zit komt er start=50 te staan, etc.

DorusJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-10 19:51

lovey_ou schreef:
of dit topic: [VVDD] ''je spoort niet'' Gelukkig mijn paard net zo min!
ik lees de OP en der staat een foto in link bij ik klik op de link klik op terug en kom ineens op de 2de pagina terwijl ik nog bezig was met lezen van de openings post :=

Dat is altijd al zo geweest. Je hebt het topic geopend met "unread" en als je dan terug gaat kom je weer op "unread" uit, maar ondertussen denkt bokt dat je de eerste pagina al helemaal uit hebt gelezen dus stuurt hij je terug naar de tweede pagina.
Daarom open ik foto's altijd in een ander tabblad (CTRL-klik) of ander venster.

lovey_ou

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-10 19:52

ooh sorry dacht dat dat eerst niet zo was :')

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-10 20:17

Bij 'eigen berichten' waren de titels v.d. topics altijd licht van kleur als je er nog nioet zo lang geleden had gekeken of gereageerd.Nu zijn alle titels v.d. topics bij "eigen berichten" donker van kleur.
Vind het best wel irritant zoals het nu gaat.

DorusJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-10 20:28

Maar bij "eigen berichten" kan je toch aan het oranje vierkantje voor de topictitel zien of je alle berichten hebt gelezen of niet?

edit: ik zie trouwens nog steeds lichtblauwe en donkerblauwe topictitels bij mijn eigen berichten.

Helma_Amber

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-10 20:34

Ik vind het ook irritant. Wat me ook opvalt bij HAW en RIJ-ITP dat alle topics er nu uit zien alsof ik ze nog nooit bekeken heb.
Ik vind het leuk om naar nieuwe topics te kijken en meestal vallen die op omdat ze nog donkerblauw zijn, maar dat zijn ze nu allemaal. Ook de topics die ik al eerder bekeken heb.

DorusJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-10 20:38

Kan het niet zo zijn dat alles gereset is nadat Bart de nieuwe feature heeft geinstalleerd? Dat alles nu dus donkerblauw is, maar naar gelang je meer topics bekijkt je de lichtblauwe weer terug krijgt?
*gaat even testen*

Helma_Amber

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-10 20:43

@ Falona: Dat klopt volgens mij wel. Als ik nu weer ga kijken, is alles wat zostraks bekeken heb weer lichtblauw.

meelanor

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-10 20:44

ElanII schreef:
BartVB schreef:
De 1e keer dat ik die opende ging goed gewoon op openingspost. Afijn, backspace gedaan en nog een keer de link aangeklikt. Dan kom ik dus op de 2e pagina uit... Ik verwacht op de post na de openingspost uit te komen.

Ja dit herken ik, heb het best wel vaak dat ik op de tweede pagina uit kom na een backspace terwijl ik die pagina nog niet heb aangeklikt.

DorusJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-10 20:48

Helma_Amber schreef:
@ Falona: Dat klopt volgens mij wel. Als ik nu weer ga kijken, is alles wat zostraks bekeken heb weer lichtblauw.

Maar hij wordt alleen lichtblauw wanneer je nog niet alles in het topic gelezen hebt. Maar als je wel alles gelezen hebt kan je weer aan het ontbreken van het oranje vierkantje voor de topictitel zien dat je al in het betreffende topic bent geweest. Gewoon voortaan naar het oranje vierkantje kijken dus :+

Jaime_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-10 20:57

Ik heb het ook, ik klik rechtsboven naast eigen berichten op 'actieve onderwerpen'
Ik kies er willekeurig 1 uit die me aanspreekt namelijk 'paard in deze tijd in de wei/buiten'
ik begin op pagina 4 van dit topic en bovenin staat: http://www.bokt.nl/fo rums/viewtopic.php?f=13&t=1395652&view=unread#unread

ik verwachtte dus de eerste post van de eerste pagina, aangezien ik dit topic nog niet eerder bezocht had, zo ook bij andere topics bijv. die over luchtzuigen (land ik op p. 41)

als ik hetzelfde topic overigens weer open via actieve onderwerpen beland ik weer 1 pagina verder, dus op pagina 5.

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-10 21:15

Falona schreef:
Maar bij "eigen berichten" kan je toch aan het oranje vierkantje voor de topictitel zien of je alle berichten hebt gelezen of niet?

edit: ik zie trouwens nog steeds lichtblauwe en donkerblauwe topictitels bij mijn eigen berichten.

Bij mij zijn ze allemaal donkerblauw,alleen degene die ik net 5min. geleden heb aangklikt zijn effe lichtblauw.Daarna is alles weer donkerblauw.

NatassJa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-10 00:53

Ik heb er ook last van!

Dacht al, zit toch niet met m'n arm op het toetsenbord?
Erg vervelend!

Ik heb het trouwens ook bij nooit eerder gelezen topics!

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-10 14:18

Weten jullie 100% zeker dat jullie die topics nog nooit bekeken hebben?

Ik heb het net hier nog een keer uitgebreid getest en bij topics die ik nog nooit geopend heb kom ik op pagina 1 uit, bij andere topics kom ik bij de nieuwste post uit. Nieuwste post is dus de eerste post die nog nooit naar mij gestuurd is. Als je b.v. pagina 4 bekijkt dan gaat de server er vanuit dat je alles op die pagina leest, de server kan niet zien of jij na 1 of 2 berichten al gestopt bent met lezen. De volgende keer kom je dus uit bij pagina 5.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-10 14:18

Ja. 100% zeker.
Had het vanochtend weer met een topic!

hessel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-10 14:20

ik heb het ook en weet ook zeker dat ik die topics nog nooit heb aangeklikt

Dacht eerst ook dat het aan mij lag ofzo, maar schijnbaar hebben/hadden meer mensen er last van

Floor_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-10 14:25

Maar sorry Bart.
Zelfs als ik de topics al wél heb gelezen vind ik het een vervelend nieuw iets (weet niet hoe ik het moet noemen :'))
Meestal wil ik even de OP lezen, en ook als ik het topic al gelezen heb, en als ik dat niet wil, dan druk ik wel op dat kleine paginaatje voor de titel. Daar was niks mis mee.
Zoals iemand anders hier al zei: "Ik wil graag zelf beslissen waar ik heen ga, dat hoeft Bokt niet voor mij te doen"