Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Jolliegirl schreef:Actieve onderwerpen
dan klik ik gewoon een willekeurig topic met meerdere pagina's, ik klik op de titel.
dan kom ik op een willekeurige pagina..
maar ik verwacht toch echt bij de hoofdpost uit te komen
BartVB schreef:Hier werkt deze functie gewoon?
Kunnen jullie antwoord geven op de voglende vragen? Dan krijgen we misschien duidelijk waar het nu misgaat.
1: Wat zie je (en waar ben je dan precies)
2: Wat klik je aan (en welke link is dat)
3: Wat gebeurt er
4: Wat verwacht je dat er gebeurt
Jolliegirl schreef:Actieve onderwerpen
dan klik ik gewoon een willekeurig topic met meerdere pagina's, ik klik op de titel.
dan kom ik op een willekeurige pagina..
maar ik verwacht toch echt bij de hoofdpost uit te komen
lovey_ou schreef:of dit topic: [VVDD] ''je spoort niet'' Gelukkig mijn paard net zo min!
ik lees de OP en der staat een foto in link bij ik klik op de link klik op terug en kom ineens op de 2de pagina terwijl ik nog bezig was met lezen van de openings post
ElanII schreef:BartVB schreef:De 1e keer dat ik die opende ging goed gewoon op openingspost. Afijn, backspace gedaan en nog een keer de link aangeklikt. Dan kom ik dus op de 2e pagina uit... Ik verwacht op de post na de openingspost uit te komen.
Helma_Amber schreef:@ Falona: Dat klopt volgens mij wel. Als ik nu weer ga kijken, is alles wat zostraks bekeken heb weer lichtblauw.
Falona schreef:Maar bij "eigen berichten" kan je toch aan het oranje vierkantje voor de topictitel zien of je alle berichten hebt gelezen of niet?
edit: ik zie trouwens nog steeds lichtblauwe en donkerblauwe topictitels bij mijn eigen berichten.