hahaha mannen zijn hier uitgeroeid op bokt dus we weten even niet meer wat het is en het is nieuw dus de hyena bokkers kunnen nogal aanvallend zijn
swoeky
Geplaatst: 27-11-10 00:48
waarom dan nu opeens voorstellen na al die jaren (niet je vriendin de schuld geven), behoefte aan vrouwelijke aandacht? dat lukt wel ja als man zijnde op bokt
Ja er zijn best weinig boktmannen, en ja welke paardenvrouw wilt er nou geen man die haar hobby deelt? Ik heb er gelukkig al 1 gevonden
Anoniem
Geplaatst: 27-11-10 01:09
koene schreef:
haha, zijn er zo weinig mannen op bokt? Hier in de buurt zijn best wat mannen die paardrijden dacht ik zo!
Ze wagen zich er niet aan, teveel histerische pennywijven (dat zijn niet mijn woorden )
Prutsmuts
Geplaatst: 27-11-10 01:10
Whahaha, en weer kunnen we het niet laten....
ff ontopic; nogmaals welkom ( moet toch wat zeggen he )
Lante schreef:
Oh nee, ik zou niet meer in mannen-voorstel-topics reageren.
koene
Geplaatst door de TopicStarter: 27-11-10 01:11
Ach, ik denk ook wel dat sommige het aantrekken, ik merk er zelf altijd weinig van . Ik moet wel zeggen dat ik ook best wat mannen vrienden heb, en dat zorgt toch voor een beetje evenwicht. Die mannen houden overigens niet van paarden...
Laatst bijgewerkt door koene op 27-11-10 01:15, in het totaal 1 keer bewerkt
Prutsmuts
Geplaatst: 27-11-10 01:12
Joolien schreef:
koene schreef:
haha, zijn er zo weinig mannen op bokt? Hier in de buurt zijn best wat mannen die paardrijden dacht ik zo!
Ze wagen zich er niet aan, teveel histerische pennywijven (dat zijn niet mijn woorden )
Ook dat!
Hier in de buurt zijn er ook zat, maar die kunnen niet typen