Sabine_Duco schreef:Het hacken van PB's lijkt me inderdaad ook strafbaar, maar waar maak jij uit op dat er een PB-box is gehackt? Dat zie ik nergens staan, ja in de OP van dit topic maar dat is geloof ik ook alleen maar een aanname (TS schrijft "hoogstwaarschijnlijk").
Nou, als je die link leest staat er in ieder geval dat er op een niet nette manier aan de PBs is gekomen. Dat kan hacken zijn of een lek. Hoe dan ook wel iets om even uit te zoeken denk ik voor Bart.
Anders kan je het inderdaad beter geen PB meer noem maar een off topic kanaal ofzo.
Sabine_Duco schreef:En ik geloof dat Kim dit nu achter zich gelaten heeft maar dat ze er niet tegen kan als haar iets toegeschreven wordt wat ze niet heeft gedaan. En dat is in haar opzicht nou juist wat er gebeurt door deze vete. Dus, om dan even de andere kant van het verhaal in het licht te brengen lijkt me geen schanddaad.
Het zal me worst wezen om wat voor infantiele reden mensen de wet overtreden en het vertrouwen schaden van duizenden gebruikers van een forum die er gewoon op moeten kunnen vertrouwen (in alle redelijkheid, tenzij er doodsbedreigingen over en weer gaan) dat hun PB's met persoonlijke gegevens privé zijn.
Ik ken die hele Kim niet maar ze lijkt me het contact met de realiteit en wat belangrijk is in het leven, even kwijt.
Laatst bijgewerkt door Waves op 24-11-10 16:58, in het totaal 1 keer bewerkt