Jezelf bannen uit bepaalde topics?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

LadyMadonna

Re: Jezelf bannen uit bepaalde topics?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 00:12

Euh, bokt IS irl? Als je al niet de dicipline op kunt brengen om uit een bepaald topic te blijven (wanneer je dat nodig vind) of bokt uit te zetten.... ligt dat toch echt bij jezelf IMO

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-10 00:19

Ja, stef, ik begrijp je. Bedoel met irl andere, belangrijke zaken.
Maar nu wordt er een groter probleem van gemaakt dan dat t werkelijk is. Was gewoon nieuwsgierig of die functie er was, niet dus. Mijn vraag is dus beantwoord.

Heb geen idee hoe vaak er gebruik gemaakt wordt van de ban-functie, maar schijnbaar was er vraag naar, anders zat ie er vast niet. ;)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 09:32

MFT: er is al een groot gebrek aan discipline, laat staan dat men nog zelfdiscipline leert. Logisch dus dat er veel vraag naar was. ;)

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-10 10:52

Telpeva schreef:
Eigelijk vind ik dit wel een goede vraag, zou je o.a. jezelf kunnen bannen uit topics die niets met paarden te maken hebben, denk dat dit voor sommige een fijne aanvulling voor het forum zal zijn, niet iedereen zit te wachten op het zoveelste liefdesverhaal of politiek of.. vul maar in :) Zelf wordt ik altijd erg naar van erge levensverhalen over misbruik en dergelijke die af en toe gepost worden, die ik liever niet wil lezen. Deze zijn lang niet altijd aan een titel herkenbaar, en deze klik ik gewoon liever niet aan. Is er een mogelijkheid om jezelf te bannen van zulke sub-fora's zodat je ze ook niet per ongeluk opent?

Dit vind ik inderdaad ook handig. Er zijn bij LZP genoeg ontzettend nare verhalen waar ik eigenlijk niet elke keer mee geconfronteerd hoef te worden. Heb zelf ook al eens gedacht aan zo'n functie om bepaalde topics gewoon niet meer te zien te krijgen :) Gewoon, omdat ik niet de hele tijd dat soort topics hoef te lezen.