Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Caesar schreef:Bij sites als partyflock hebben ze een soort "gedenk"pagina. Hier staan alle mensen die zich aangemeld hadden en daarna zijn overleden. (met of zonder reden). Ik vind dat ook wel een idee om hier te doen, met verwijzing naar het topic of de post waarin het vermeld wordt. Zo is alles terug te vinden, zakt een topic niet weg en hebben we toch een plekje om te herdenken.
em_papillon schreef:Mja.. maar ik zou wel doen dat je er in kan reageren... het is fijn als je sterkte kan wensen of om de lieve reacties terug kan lezen.. zoiets als wat nu bij de paarden gebeurd... maar dan ook weer wat kleiner..
Onassa schreef:Ik begrijp wat je bedoelt Zonnetje.
En vanuit dat sticky kan er een topic gemaakt worden in LZP waar je dan je deelneming kunt betuigen,maar dan zie je altijd door het sticky topic wel hoe of wat en raakt het andere topic makkelijker te vinden.
MarvanTom schreef:Ik vind het een goed idee, maar dan voor bokkers en paarden, niet ipv.![]()
.
CM_ schreef:Een aantal jaren geleden is dit al geopperd.
Maar dit is afgewezen door het toenmalige team.
Omdat ze niet aan iedereen toestemming wilden gaan vragen.
Maar ik vraag me af of er toestemming voor nodig is, idd partyflock en hyves hebben beiden zo'n pagina.
Vind het juist een mooi eerbetoon.
em_papillon schreef:Aan de andere kant... hoe langer bokt blijft bestaan hoe vaker dit zal gebeuren en dan krijg je ook wel weer een luguber topic.. soort begraafplaats idee.. Misschien is dat ook weer niet zo prettig..