Natuurlijk iedereen die hier aan mee werkt bedankt...ik zie zo vaak Cayenne staan dat een beetje langs me heen is gegaan. Ik vraag me echt af hoeveel uur er elke week/dag in gaat zitten om steeds maar weer het nieuwste van het nieuws op bokt te krijgen.
Uiteraard doet chayenne goed werk, maar doen zovelen dat niet dan
ik persoonlijk vind het wel een lief gebaar hoor,maar waarom niet per pb? of gaan we nu voor elk goed persoon een topic openen?
misschien is het beter een idee aan te dragen voor de BoktBulletin om elke maand een bokker te bedanken voor zn inzet?
en waarschijnlijk krijg ik nu half bokt over me heen
saskiakefie
Geplaatst: 17-11-10 12:22
Jeetje als je het zo erg vind, reageer je toch gewoon niet De reden lijkt me duidelijk waarom dit topic is geopend. Jammer hoor dat er dan toch weer zulke reacties op komt
ik vind het niet supererg ofzo, dat is wat jij er van maakt maar ik vraag me wel af of we dan niet voor iedereen die goede diensten bewijst op bokt een topic gaan openen, want ik vind ook meerdere mensen een goede bijdrage leveren, en die verdienen bij wijze van dit ook wel even dus daarom ook het idee voor de BB
ik lever misschien commentaar, maar ik kom tenminste wel met een tegenoffensief
Ik ben het wel met ikdoemaarwat eens..... Ja Cayenne doet veel werk voor Bokt! Maar om nou voor iedereen apart een topic te openen omdat je jouw werk goed doet?
Ach eigenlijk is het wel lief.... is weer eens wat nieuws!
Ik vind delerium een leuke mod.... mag ik daar ook een topic voor openen?
Mogen dit soort topics uberhaupt wel? Beetje in dezelfde lijn als verjaarstopics imo
Ik vind het niet meer dan normaal dat iedereen op bokt zijn steentje bijdraagt, daar zijn ze immers voor aangesteld Maar om er nou een topic over te openen?
Ik vind het werk dat ze doen echt super, erger me alleen af en toe aan de vertaling mn uit het duits dat het geheel uit z'n verband wordt getrokken, compleet verkeerd vertaald wordt. (en dan ja ik heb daar in den beginnen over gepeebeet, reacties van "wij hebben bedacht dat het wel een goede naam is voor dat evenement tot gewoon geen bericht terug, hebben mij er toe gebracht om er maar niets meer mee te doen of incidenteel de juiste vertaling met toelichting te vermelden in het topic zelf) maar dat is maar een kleine kritische noot van mijn kant