Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nickeltje schreef:Om bijvoorbeeld SA's van mensen die geband zijn vanwege oplichting sneller te vinden voordat ze opnieuw schade doen.
Een tem of een bericht van een gebruiker die daar een verdenking over heeft, zet ons sneller op het goede spoor.
Somebitch schreef:Ik meld het niet meer, wordt niets mee gedaan. Ken iemand die een sa heeft meerdere zelfs. Heb er een keer een PB over gestuurd maar SA is nog altijd actief.
Chiqa schreef:Somebitch schreef:Ik meld het niet meer, wordt niets mee gedaan. Ken iemand die een sa heeft meerdere zelfs. Heb er een keer een PB over gestuurd maar SA is nog altijd actief.
Mijn ervaring is dat er wel degelijk wat mee wordt gedaan, er moet natuurlijk wel een duidelijke aanwijzing zijn. Krijg altijd een reactie terug en zie ze dan wel op de lijst voorbijkomen.
Dat soort bokkers hebben kansen genoeg gehad lijkt mij die horen imo niet meer op bokt thuis.
Dankzij dit topic is het mij (En ook wellicht andere oplettende bokkers) duidelijk hoe je dit het snelst melden kan, was mij niet geheel duidelijk
Chiqa schreef:Somebitch schreef:Ik meld het niet meer, wordt niets mee gedaan. Ken iemand die een sa heeft meerdere zelfs. Heb er een keer een PB over gestuurd maar SA is nog altijd actief.
Mijn ervaring is dat er wel degelijk wat mee wordt gedaan, er moet natuurlijk wel een duidelijke aanwijzing zijn. Krijg altijd een reactie terug en zie ze dan wel op de lijst voorbijkomen.
Dat soort bokkers hebben kansen genoeg gehad lijkt mij die horen imo niet meer op bokt thuis.
Dankzij dit topic is het mij (En ook wellicht andere oplettende bokkers) duidelijk hoe je dit het snelst melden kan, was mij niet geheel duidelijk
NathaxZoef schreef:Verwonderlijk, dus je weet wel wat je ermee moet doen aangezien je dus al meerdere malen dit meegemaakt hebt, maar je moet wel een topic openen?
Chiqa schreef:Dankzij dit topic is het mij (En ook wellicht andere oplettende bokkers) duidelijk hoe je dit het snelst melden kan, was mij niet geheel duidelijk
Ylana schreef:Maar Faye, in dit topic gaat het niet alleen over het klikken van een SA hoor.
Je kan me een hoop wijs maken, wat dat betreft ben ik zo goedgelovig als wat, maar niet dat een doorgewinterde bokker als de TS daadwerkelijk niet zou weten wat ze het best zou kunnen doen bij het vermoeden van een SA.
Dit topic is puur om aan te geven, vermoedelijk aan de SA zelf, dat TS dus weet dat dat een SA is en dat zij degene verlinkt heeft.
God, ik dat dat we de kleuterschool al achter ons hadden liggen...
NathaxZoef schreef:Verwonderlijk, dus je weet wel wat je ermee moet doen aangezien je dus al meerdere malen dit meegemaakt hebt, maar je moet wel een topic openen?
Chiqa schreef:Dat soort bokkers hebben kansen genoeg gehad lijkt mij die horen imo niet meer op bokt thuis.
Alane schreef:NathaxZoef schreef:Verwonderlijk, dus je weet wel wat je ermee moet doen aangezien je dus al meerdere malen dit meegemaakt hebt, maar je moet wel een topic openen?
Konden mijn woorden zijn.
Ik sta echt met mijn mond vol tanden, hoever mensen niet gaan om veren te bemachtigen of bruin te worden.Chiqa schreef:Dat soort bokkers hebben kansen genoeg gehad lijkt mij die horen imo niet meer op bokt thuis.
Welke soorten bokkers zijn er dan?
Ik vind dit te gek voor woorden. Imo hoor jij niet thuis op een forum