Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Bianca41 schreef:Bokt is zeker groter geworden.Maar niet qua paarden topics.Als ik lees dat er bv geen plaats is voor een subforum voor oude paarden,maar als ik de startpagina opent en dan tig topics zie staan met liefdesproblemen.Heb ik daar vragen bij.
Sleeper schreef:Bianca41 schreef:Bokt is zeker groter geworden.Maar niet qua paarden topics.Als ik lees dat er bv geen plaats is voor een subforum voor oude paarden,maar als ik de startpagina opent en dan tig topics zie staan met liefdesproblemen.Heb ik daar vragen bij.
Dit ben ik wel heel erg met je eens. Ooit hebben we met een aantal een verzoekje hiervoor geplaatst, maar dat is toen afwezen. Nou heb ik ook een ouder paard, dus niet objectief, en heb meer aan de adviezen van mensen die ook oudere paarden hebben dan van mensen die een lekkere jonge spring in het veld hebben. Dat is toch een wereld van verschil. Helaas is er voor bokt geen plaats voor een subforum voor oudere paarden. Als je dan inderdaad een topic over weer een jongen zie, moet ik ook wel even zuchten.
Frantic schreef:Eens met TS, niks ten nadele van de uitverkorenen, maar 3 modders in een week die nooit of bijna nooit bij paard gerelateerd posten....
Ik had al eens voorgesteld Bokt te splitsen.... een paardenforum en een overig forum waar Bart dan een nieuwe naam voor mag vinden.....
Paardenposten sneeuwen zwaar onder nu en het blijkt te worden aangemoedigd.
@sanderD(bv) waarom heb jij je aangemeld voor een paardenforum als je niet van plan bent om over paarden te praten?
Bianca41 schreef:Bokt is zeker groter geworden.Maar niet qua paarden topics.Als ik lees dat er bv geen plaats is voor een subforum voor oude paarden,maar als ik de startpagina opent en dan tig topics zie staan met liefdesproblemen.Heb ik daar vragen bij.
Frantic schreef:@sanderD(bv) waarom heb jij je aangemeld voor een paardenforum als je niet van plan bent om over paarden te praten?
8nnemiek schreef:Als bokt niets anders was dan paarden, dus niets anders dan 'wat moet ik mijn paard voeren' en 'welk zadel is geschikt voor mijn paard' en 'hoe leer ik mijn paard het bokken af' dan was ik al lang weg geweest hier.
De reden dat ik veel op bokt zit is juist omdat er zo veel andere dingen te doen zijn hier, zodat ik me niet hoef te vervelen. Spelletjes, leuke links, leuke verhalen, kunst.. Een boel mensen met dezelfde interesses.. en elke 5 minuten wordt er wel weer een nieuw topic geopend. Prima bezigheidstherapie
kensha schreef:En ja er is eenmaal veel meer in het leven dan het paardrijden dus worden meer [sub onderdelen] geplaats.
Als bokt maar iets van 5% paarden liefhebbers heb dan kan je het niet echt een paardenforum meer noemen.
kensha schreef:Ik heb trouwens niets over gezegt ze niet mogen aanmelden of iets dergelijk als je het goed leest weet je wat ik bedoel.
Het feit dat die 95% mensen blijven aan melden die wat met paarden te maken heb die houden het paarden onderwep actief.
En ja er is eenmaal veel meer in het leven dan het paardrijden dus worden meer [sub onderdelen] geplaats.
Als bokt maar iets van 5% paarden liefhebbers heb dan kan je het niet echt een paardenforum meer noemen.