[Dienstmededeling] Nieuwe moderator: SanderD

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 00:06

Wat leuk, versterking voor Karl in het moddieteam. Behalve Bart en Sjoert zijn er verder geen mannelijke teamleden, dit trekt het weer een beetje recht :-)

Veel succes en sterkte alvast :D

(overigens heb ik jou ook nog niet eerder gezien op het forum, terwijl je toch ook redelijk wat posts hebt := )

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 00:10

PureSylk schreef:
Waarom veranderen eigenlijk zoveel mensen hun naam vlak voordat ze in het team komen. Is dat een voorwaarde ofzo? :P

Het Boktsysteem heeft moeite met sterretjes, streepjes, extra hoofdletters en wat dan ook in een boktnaam. Als je dan moddie wordt dan wil het systeem op de een of andere manier niet begrijpen dat alle sterretjes en streepjes er ook bij horen. Met andere woorden: het is technisch onmogelijk om je moddierechten te krijgen zodra je nog sterretjes en streepjes hebt :-)

(in een heel erg ver en duister verleden heette ik eigenlijk *-*ApPL3*-* , maar nadat het databeest daar van op hol was geslagen werd mij vriendelijk verzocht om gewoon Apple te heetten voordat ik in het team kwam :j :j )

SanderD

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 00:11

Apple toch :\ Daar gaat mijn zelfvertrouwen :D
Heb zelfs met jou in een HK-topic gezeten meen ik (dat ik dat nog weet zeg), maar dat is nogal offtopic. :))

Ik besef wel dat het bedroevend lage mannelijke mod-percentage nu iets omhoog gekrikt wordt, dat voelt toch goed op een dinsdagavond. :))

Escha

Re: [Dienstmededeling] Nieuwe moderator: SanderD

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 00:51

Heel veel succes toegewenst ;)

kimmie88

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 00:55

Heel veel succes Sander

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 09:19

Apple schreef:
PureSylk schreef:
Waarom veranderen eigenlijk zoveel mensen hun naam vlak voordat ze in het team komen. Is dat een voorwaarde ofzo? :P

Het Boktsysteem heeft moeite met sterretjes, streepjes, extra hoofdletters en wat dan ook in een boktnaam. Als je dan moddie wordt dan wil het systeem op de een of andere manier niet begrijpen dat alle sterretjes en streepjes er ook bij horen. Met andere woorden: het is technisch onmogelijk om je moddierechten te krijgen zodra je nog sterretjes en streepjes hebt :-)

(in een heel erg ver en duister verleden heette ik eigenlijk *-*ApPL3*-* , maar nadat het databeest daar van op hol was geslagen werd mij vriendelijk verzocht om gewoon Apple te heetten voordat ik in het team kwam :j :j )

Meer een _ streepje kan wel, zie mijn oude naam, - en * kon iig al niet meer toen ik lid werd in 2005.

LynnDenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 09:23

Succes Sander!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 10:25

Een _ in het midden van de naam is geloof ik geen probleem, maar aan het einde wel.

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 11:06

Gefeliciteerd Sander! :j

Sica
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 11:13

Heel veel plezier en succes! Lijkt me best grappig om ineens zoveel meer knopjes te hebben.

Blue9

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 11:18

Gaaf Sander, succes!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 13:17

Ik vraag me alleen af wat iemand die blijkbaar zo weinig met paarden heeft ,mod word op een paardeforum?
Valt me trouwens zo wie zo op dat er veel ,niet echte paardemensen, posten op bokt?

ayhno

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 13:18

succes!

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-10 13:22

Rock schreef:
Een _ in het midden van de naam is geloof ik geen probleem, maar aan het einde wel.

Dat klopt, gebruikersnaam_ kan niet, g_e_b_ruikersnaam levert geen probleem op.

@Bianca:
Los van dat je niet dagelijks hoeft te rijden om 'iets' met paarden te hebben: ook de algemene fora hebben moderators nodig, Sander is voor twee van die fora gevraagd. Uit de bezoekersenquête die deze zomer gehouden is, bleek dat 75% van de bezoekers minimaal één paard heeft (en gemiddeld heeft een bezoeker van Bokt zelfs anderhalf paard, maar dat staat wat vreemd ;) ).

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 13:23

Ik ken je wel hoor, Sander!
Van t paardenpension bij Joop, toen je Masada reed :j
*zwaait*

Je hebt wel nog mijn oude boktnaam (MysticTinker) in je profiel staan :Y)

Veel plezier in t groen!

SanderD

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 13:25

Je moest eens weten hoeveel ik met paarden van doen heb, Bianca. :D
Nee, zonder dollen: ik ben niet voor niets actief op een paardenforum, daar zit een enorme interesse achter. :)

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 13:26

Welkom :D
Veel plezier in het team!

Altijd handig weer een man erbij, kunnen de vrouwen mooi rustig houden :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 13:27

Dat had ik gezien maar dan nog.Ik ben op bokt ooit gekomen omdat ik van iemand een tip had gehad,dat dit een intressant paarden forum was.In de jaren heb ik bokt zien naar een steeds minder paardenforum en een steeds meer van alles wat forum.Het viel me al op dat hier gebruikers zitten die hier weinig of niks met paarden hebben ,en dat er nu ook steeds meer mods bijkomen die niks met paarden hebben,dus daarom mijn vraag.Ik heb zo het gevoel waar blijft mijn paardeforum?

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 13:27

Bianca41 schreef:
Dat had ik gezien maar dan nog.Ik ben op bokt ooit gekomen omdat ik van iemand een tip had gehad,dat dit een intressant paarden forum was.In de jaren heb ik bokt zien naar een steeds minder paardenforum en een steeds meer van alles wat forum.Het viel me al op dat hier gebruikers zitten die hier weinig of niks met paarden hebben ,en dat er nu ook steeds meer mods bijkomen die niks met paarden hebben,dus daarom mijn vraag.Ik heb zo het gevoel waar blijft mijn paardeforum?

Misschien is deze discussie ergens anders beter op z'n plek dan in een dienstmededeling.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 13:29

SanderD schreef:
Je moest eens weten hoeveel ik met paarden van doen heb, Bianca. :D
Nee, zonder dollen: ik ben niet voor niets actief op een paardenforum, daar zit een enorme interesse achter. :)

ik kende je niet , en heb even in je berichten gesnuffeld.Daar staan van de laatste tijd geen paardeberichten of post over paarden in.
Ik ben ook vooral een HK poster geworden,heeft vooral met bokt zelf te maken.Maar zelfs daar gaat het nog over paarden.

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 13:32

Een man in het team! :D Welkom en succes Sander :)

@Bianca, en daar heeft Sander zelfs een excuus voor gegeven in zijn profiel, heb je dat niet gelezen dan? Wegens studie staan de paarden momenteel even op een laag pitje. Van mij had dat excuus niet gehoeven ;) maar het is er dus wel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 13:38

Bianca, ik kan je vertellen dat elk teamlid achter de schermen iets met paarden heeft, de een wat minder dan de ander, maar in principe hebben we allemaal iets met paarden. :)

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 13:47

Bianca41 schreef:

Die jongen rijdt meer dan dat ik in mijn hele paardenleven gedaan heb. :+

Lijkt me inderdaad beter om dit ergens anders neer te knallen.

Ben je al gewend aan de knopjes, Sander? :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 13:47

Dan vind ik het best wel jammer dat julie er zo weinig van laten merken.Toevallig duide ik ook op jou.Je profiel staat niks over paarden in,maar even gauw je berichtengeschiedenis gespiekt,de eerst 8 bladzijde zie ik ook niks over paarden terug.Maar ik zal er een topic over starten en het eens vragen in het algemeen.Ik neem aan forumzaken?Ben niet zo handig in dit soort dingen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 13:49

Forumzaken ja :j

En ik zal mijn antwoord even via de PB geven :)