Veel succes en sterkte alvast

(overigens heb ik jou ook nog niet eerder gezien op het forum, terwijl je toch ook redelijk wat posts hebt

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
PureSylk schreef:Waarom veranderen eigenlijk zoveel mensen hun naam vlak voordat ze in het team komen. Is dat een voorwaarde ofzo?
Apple schreef:PureSylk schreef:Waarom veranderen eigenlijk zoveel mensen hun naam vlak voordat ze in het team komen. Is dat een voorwaarde ofzo?
Het Boktsysteem heeft moeite met sterretjes, streepjes, extra hoofdletters en wat dan ook in een boktnaam. Als je dan moddie wordt dan wil het systeem op de een of andere manier niet begrijpen dat alle sterretjes en streepjes er ook bij horen. Met andere woorden: het is technisch onmogelijk om je moddierechten te krijgen zodra je nog sterretjes en streepjes hebt![]()
(in een heel erg ver en duister verleden heette ik eigenlijk *-*ApPL3*-* , maar nadat het databeest daar van op hol was geslagen werd mij vriendelijk verzocht om gewoon Apple te heetten voordat ik in het team kwam![]()
)
Rock schreef:Een _ in het midden van de naam is geloof ik geen probleem, maar aan het einde wel.
Bianca41 schreef:Dat had ik gezien maar dan nog.Ik ben op bokt ooit gekomen omdat ik van iemand een tip had gehad,dat dit een intressant paarden forum was.In de jaren heb ik bokt zien naar een steeds minder paardenforum en een steeds meer van alles wat forum.Het viel me al op dat hier gebruikers zitten die hier weinig of niks met paarden hebben ,en dat er nu ook steeds meer mods bijkomen die niks met paarden hebben,dus daarom mijn vraag.Ik heb zo het gevoel waar blijft mijn paardeforum?
SanderD schreef:Je moest eens weten hoeveel ik met paarden van doen heb, Bianca.
Nee, zonder dollen: ik ben niet voor niets actief op een paardenforum, daar zit een enorme interesse achter.
Bianca41 schreef:Dat had ik gezien maar dan nog.Ik ben op bokt ooit gekomen omdat ik van iemand een tip had gehad,dat dit een intressant paarden forum was.In de jaren heb ik bokt zien naar een steeds minder paardenforum en een steeds meer van alles wat forum.Het viel me al op dat hier gebruikers zitten die hier weinig of niks met paarden hebben ,en dat er nu ook steeds meer mods bijkomen die niks met paarden hebben,dus daarom mijn vraag.Ik heb zo het gevoel waar blijft mijn paardeforum?