Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat:@Frantic; OWs e.d. worden besproken met een team, acties binnen een forum (verplaatsen, sluiten, verwijderen) zijn dingen die forum moderators zelf kunnen doen.
BartVB schreef:Documentatiemappen is een erg goed idee. Zou ik ook graag zien maar daarbij lopen we op dit moment tegen wat flinke technische beperkingen aan. Wordt iig aan gewerkt! Kom de laatste dagen alleen niet heel erg aan werken toe door die drukte op FZ![]()
Frantic schreef:Ik nog kwaaier en op mijn denkbeeldige pik getrapt..... en dat stapelt zich dan op totdat.... Tja....totdat wat????
Nouks schreef:Frantic schreef:Ik nog kwaaier en op mijn denkbeeldige pik getrapt..... en dat stapelt zich dan op totdat.... Tja....totdat wat????
Ik ben het in die zin met je eens dat het heel vervelend is om te concluderen dat je berichten weg zijn gehaald, wanneer je zelf van mening was dat je berichten absoluut voldeden aan de regels en niet offtopic waren. Van dat soort overbodig verwijdergedrag word ik ook altijd een beetje opstandig, zeker wanneer de mod in kwestie niet duidelijk weet te omschrijven waarom mijn berichten nu eigenlijk zijn verwijderd en op basis van welke regel.