Constructieve op- en aanmerkingen over het boktbeleid

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Constructieve op- en aanmerkingen over het boktbeleid

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 17:58

@Bart: Wat vind je van het documentatiemap idee?

BartVB
Eigenaar

Re: Constructieve op- en aanmerkingen over het boktbeleid

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 18:00

Documentatiemappen is een erg goed idee. Zou ik ook graag zien maar daarbij lopen we op dit moment tegen wat flinke technische beperkingen aan. Wordt iig aan gewerkt! Kom de laatste dagen alleen niet heel erg aan werken toe door die drukte op FZ :P ;)

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 18:10

Citaat:
@Frantic; OWs e.d. worden besproken met een team, acties binnen een forum (verplaatsen, sluiten, verwijderen) zijn dingen die forum moderators zelf kunnen doen.

Dan zat em daar de kneep, wie weet is het een tip dat een topic dat al pagina's lang loopt en constructief is niet zomaar door "een" mod gesloopt wordt. ( voor de record, ging om niks spannend mijn vriendin zou een derde zijn.......)

Topic naar de MH die lokken( voor mij dan) weer topics uit waarin ik wil/eis/etc. dat het OT wordt opgehelderd.... Dat vindt het team dan weer niks dus die gaat ook meteen op slot en naar de MH.....

Ik nog kwaaier en op mijn denkbeeldige pik getrapt..... en dat stapelt zich dan op totdat.... Tja....totdat wat????

Misschien wel totdat er een stelletje losgeschoten kanonnen ook hun zegje willen doen en dan FZ overspoelen met topics omdat "men" het gevoel heeft niet gehoord te worden....

Of dat gebande Bokkers een account aanmaken om toch ook aanwezig te blijven....

En dan wordt het hard tegen hard, een hoop geschreeuw, weinig wol....

Als je op de pure paardentopics zoekt, Juryleden, wedstrijdverslagen e.d. dan denk ik dat ik daar wel Mod zou willen zijn... heb een FT job en die forums kunnen er makkelijk naast!

Juist met gummen en verplaatsen creëer je verharde standpunten waar je nooit meer uitkomt tenzij je met elkaar om tafel zou kunnen gaan, desnoods virtueel!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 18:13

BartVB schreef:
Documentatiemappen is een erg goed idee. Zou ik ook graag zien maar daarbij lopen we op dit moment tegen wat flinke technische beperkingen aan. Wordt iig aan gewerkt! Kom de laatste dagen alleen niet heel erg aan werken toe door die drukte op FZ :P ;)

Nu heb ik geen idee hoe dit werkt in Drupal maar in WordPress is zoiets een fluitje van een cent. Koppel alle artikelen voor een bepaalde "map" aan een category of tag en je haalt zo de verwante berichten erbij. Kan me voorstellen dat zoiets in Drupal ook wel mogelijk moet zijn, dus misschien een leuk idee voor als de nieuwe site eenmaal wordt gelanceerd?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 18:15

Frantic schreef:
Ik nog kwaaier en op mijn denkbeeldige pik getrapt..... en dat stapelt zich dan op totdat.... Tja....totdat wat????

Ik ben het in die zin met je eens dat het heel vervelend is om te concluderen dat je berichten weg zijn gehaald, wanneer je zelf van mening was dat je berichten absoluut voldeden aan de regels en niet offtopic waren. Van dat soort overbodig verwijdergedrag word ik ook altijd een beetje opstandig, zeker wanneer de mod in kwestie niet duidelijk weet te omschrijven waarom mijn berichten nu eigenlijk zijn verwijderd en op basis van welke regel.

twannn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 22:28

ik zie een onderwerp.. ik denk daar ga ik op reageren heb ik de hele pagina gelezen, moet je 25 berichten hebben geschreven voordat je daar iets mag plaatsen... >;) als je (bijna) nergens kan/mag reageren duurt 't nog wel even tot dat je aan de 25 bent als je nieuw bent. voor de rest heb ik niks te klagen :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 22:34

Nouks schreef:
Frantic schreef:

Ik ben het in die zin met je eens dat het heel vervelend is om te concluderen dat je berichten weg zijn gehaald, wanneer je zelf van mening was dat je berichten absoluut voldeden aan de regels en niet offtopic waren. Van dat soort overbodig verwijdergedrag word ik ook altijd een beetje opstandig, zeker wanneer de mod in kwestie niet duidelijk weet te omschrijven waarom mijn berichten nu eigenlijk zijn verwijderd en op basis van welke regel.

Heel simpel omdat als ze duidelijker gaan kijken het helemaal niet verwijderd zou moeten worden. Ze vliegen over een topic heen en alles wat ze denken dat fout is gaat weg, of het daadwerkelijk ook fout is lezen ze niet.
En nee niet alle verwijderde posts waren gewoon goed, maar wel een behoorlijk deel.