Frantic schreef:toch, vreemde keuze voor het nieuwsforum, iemand die nooit naar paardentopics omkijkt wordt daar benoemt?
Zou toch wel mooi zijn als daar enig uitleg over kan komen.
Lijkt me toch niet meer dan normaal dat er bij de nieuwsredactie iemand wordt toegevoegd met interesse in de paardenkant van dit forum?
Edit... ook op Wiki zaken een nieuw lid dat eigenlijk nooit op het paardengedeelte zit.
Dat kan ik denk ik zelf wel even uitleggen. Ik ben tegenwoordig minder actief op het paardengedeelte, maar ik ben/was wel wikischrijven en schreef verschillende artikelen voor de wiki en ben actief in verschillende topics over de wiki en de artikelen. Voordat ik wikimod werd was ik al actief bezig voor de wiki en was ik ook actief in het forumgedeelte van de wiki. Daarin kijk ik wat er in de wiki kan, stel vragen over artikelen en help artikelen te verbeteren.
Ik denk dat je als wikischrijver ook niet zo zeer actief hoeft te zijn op het paardengedeelte van bokt, maar eerder interesse moet hebben in het schrijven van artikelen en actief bezig moet zijn met de wiki.