Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Tat_jana schreef:jahoor ook ik maak mijn foutenen geef deze ook zeker toe.
ik krijg hier alleen het idee dat er alleen maar met een vingertje naar een mod wordt gewezen terweil deze misschien wel bereid was uit te leggen wat de rede was van deze actie.
ik ben het ook zeker eens dat er af en toe reacties verweiderd worden die niet terecht zijn.
ik ben hier ook vaak naar de mod gegaan en gevraagd wat de rede er van was, en ook vaak een vage reden terug gekregen.
omdat ik dan wel graag wil dat mijn mening blijft staan kun je ook in overleg met de mod kijken hoe je dit het beste kunt formuleren zonder andere te beledigen oid.
ik kan het van 2 kanten wel begrijpen,, al is het soms erg vervelend.
Alane schreef:inge81 schreef:Ik discrimineerde niet - ik kwam uit voor mijn mening. ik zou graag mijn postings terug in het topic hebben, puur en alleen omdat CENSUUR niet is toegestaan indien het betreft een mening (MIJN MENING - mijn vrijheid van meningsuiting)
maar wat is censuur? In ieder geval niet het verwijderden van offtopic reacties of uitspraken die tegen de boktregels zijn...
Censuur is het gebruiken van de macht van de staat, een bepaalde groepering, of van bepaalde individuen, om informatie achter te houden of de expressie aan banden te leggen.
chevax schreef:Dat bepaalde zaken vragen oproepen, dat kan. Maar zoals iedereen weet, worden er over gebruikers, sancties, etc. geen uitspraken gedaan.
Citaat:Mensen die die regels aan hun laars lappen, zullen dit meestal niet in topics als deze melden, maar wel zwarte-pieten naar het team.
Citaat:Ik ben echter in de tijd dat ik nu mod en HM ben, nog nooit tegengekomen dat er bewust werd gezegd "zo, daar gaan we eens lekker niet op antwoorden" of "die Bokker mag ik niet, dus die zal ik eens op een andere manier behandelen".
Citaat:We kunnen elkaar zwart proberen te maken of we kunnen samen Bokt gezellig en informatief houden.
Benfan schreef:Mensen moeten niet zo zeuren om het beleid hier op bokt. Ik heb zelf nog nooit meegemaakt dat een post van mij verwijdert word. .